چهره باورنکردنی این پسر بعد از جراحی پلاستیک+ عکس

جوان اهل مالزی که پوست تیره رنگ داشت، با انجام عمل های جراحی متفاوت توانست پوستی کاملا سفید و چهره ای زیباتر پیدا کند.

چهره باورنکردنی این پسر بعد از جراحی پلاستیک+ عکس

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، جوان اهل مالزی که پوست تیره رنگ داشت، با انجام عمل های جراحی متفاوت توانست پوستی کاملا سفید و چهره ای زیباتر پیدا کند. جراحی پلاستیک پسرجوان مالزیایی | امیرول رضوان موسی، کارآفرین 21 ساله اهل مالزی اخیرا به علت صرف ده ها هزار دلار برای جراحی پلاستیک که نتیجه آن شبیه شدن به یکی از شخصیت های انیمه بود،مورد انتقاد قرار گرفته هست.

1688624897-parsnaz-com

به گزارش پارس ناز امیرول که اکثر با نام کاربری اینترنتی خود ماییو رایزون شناخته می‌شود هفته قبل پس از منتشر کردن تصویر هایی از تغییرشکل بسیار زیادش در شبکه اجتماعی، هدف انتقادهای شدید مردم مالزی قرار گرفت.

چهره باورنکردنی این پسر بعد از جراحی پلاستیک

تصویر قبل و بعد پسر جوان اهل مالزی پس از چندین عمل زیبایی

 

این حقیقت که بعضی رسانه ها گزارش کردند وی برای شبیه شدن به عروسک کن تاکنون چندین نوعجراحی پلاستیک انجام داده برای او کارساز نبود و انتقادها تا حدی چندان شد که وی از مردم تقاضاکرد از محکوم کردن و رفتارهای غیرانسانی نسبت به او دست بردارند.

 

در گفت و گو ای با یک روزنامه مالزیایی ، امیرول گفت وی در صفحه فیس بوک خود شمار زیادی ازنظرات تنفرآمیز دارد و حتی کار تاجایی پیش رفته که در شهر زادگاهش کیلانتان او را برای تغییر دادنظاهرش مورد آزار قرار می‌دهند.

 

ت ت
کدخبر: 184544 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها