قاتل فراری پس از 45 سال بازداشت شد

سرباز جوانی که ۴۵سال پیش هم خدمتی اش را با اسلحه ژ ۳ به قتل رسانده بودرو متواری بود صبح دیروز باتلاش کارآگاهان زبده شهریار شناسایی و دستگیر شد.

قاتل فراری پس از 45 سال بازداشت شد

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری،  ماجرا از وقتی شروع شد که با یک  تیراندازی  شبانه در یک از پادگان‌های غرب کشور سرباز جوانی به  قتل  رسید.

عامل جنایت که خیلی زود پابه فرار گذاشته بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

تحقیقات پلیس قبل از انقلاب اسلامی نشان میداد وی به کشور عراق گریخته است مدتی بعد وقتی متهم فراری به کشور بازگشت دستگیر شده و به زندان منتقل می شود.

مدت کوتاهی از زندان افتادن او نمی گذرد که با در جریان انقلاب سال ۵۷ و آزادی بسیاری از زندانیان توسط مردم این زندانی نیز از فرصت استفاده کرده و از زندان کرمانشاه متواری می شود.

مدتی بعد خانواده مقتول که به دنبال مجازات قاتل فرزندشان بودند پی به این ماجرا برده و این پرونده باردیگر در اداره ژاندارمری پلیس وقت در دستور کار ماموران قرار می گیرد.

متهم پس از فرار زندگی مخفیانه خود را شروع کرده و هر بار دریکی از استان‌ها سکونت داشته است او دراین ۴۵ سال پس از ازدواج صاحب چند فرزند شده بود که هر کدام صاحب مشاغل و مدارج علمی بودند.

سرهنگ سواری پور در باره ی  دستگیری  این متهم ۷۲ ساله گفت: متهم درحالی که مشاغل آزاد را انتخاب می‌کرد تا از فاش شدن هویتش جلوگیری شود پس از اینکه رد پایش در شهریار برای کارآگاهان نمایان شد در یک عملیات غافلگیرانه وی در یکی از محله های شهریار  دستگیر شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کارآگاهان پلیس آگاهی از تمام ظرفیت خودرای راز گشایی پرونده های جنایی استفاده می کنند و هیچ پرونده ای ولو با اینکه مدت طولانی از وقوع اش سپری شده باشد در دستور کاری قرار دارد گفت: تا رازگشایی کامل صورت نپذیرد قطع به یقین تلاش کارآگاهان ادامه خواهد داشت.

ت ت
کدخبر: 184642 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها