این شهر پایتخت حجاب ایران می شود!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: در حال پیگیری برای معرفی شهرستان بافق به عنوان پایتخت عفاف و حجاب هستیم.

این شهر پایتخت حجاب ایران می شود!

به گزارش منیبان به نقل از فردای اقتصاد، حجت‌الاسلام ابوذر صانعی در جریان سفر به این شهرستان با حضور در جمع فعالان ستاد امر به معروف اظهار کرد: پیگیری می‌شود تا بزرگترین کنگره آیت الله بافقی، این چهره شاخص در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، در یک سال پیش رو برگزار شود.

وی افزود: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان وظایف اصلی و سیاست‌های کلی در دستور کار قرار گرفته که به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است.

دبیر ستاد امر به معروف استان یزد گفت: نخستین مورد در حوزه مطالبه گری است که باید با رعایت اصول و قوانین، صورت بگیرد تا بتوان آسیب‌های اجتماعی را سر و سامان داد.

حجت السلام صانعی تصریح کرد: موضوع دوم آموزش است که به صورت جدی شروع شده است و از عموم مردم دعوت می‌شود که به سایت ستاد امر به معروف مراجعه و در آموزش‌های این ستاد شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سوم ورود به حوزه خانواده و عفاف و حجاب است که با ارتباطی که با ستاد دارند، سیاست‌های کلی خانواده را دنبال کنند.

دبیر ستاد امر به معروف استان یزد گفت: موضوع چهارم حمایت قضایی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از کلیه آمرین به معروف و ناهیان از منکر با رعایت کلیه آداب و شروط، حمایت‌ می‌کند.

ت ت
کدخبر: 186235 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها