ازدواج عجیب این دوقلوهای همسان با یک مرد در استرالیا+ تصویر

در این مطلب با دوقلوهای همسان که با یک مرد ازدواج کردند و می خواهند به طور همزمان از او باردار شوند آشنا می شویم.

ازدواج عجیب این دوقلوهای همسان با یک مرد در استرالیا+ تصویر

به گزارش منیبان به نقل از ایران ناز، در این مطلب با دوقلوهای همسان که با یک مرد ازدواج کردند و می خواهند به طور همزمان از او باردار شوند آشنا می شویم. در استرالیا، خواهران دوقلوی همسان معروفی وجود دارد که هر دو از نظر ظاهر و اندام بسیار شبیه به هم بودند. این خواهران دوقلوی استرالیایی عاشق یک مرد شده اند، آنها سه در یک اتاق زندگی می کنند و ده سالی است که زندگی مشترک شان را شروع کرده اند.

2066843198-parsnaz-com

اما دلیل محبوبیت آن دو تنها به دلیل همسان بودن شان نیست، بلکه هر دو در یک زمان عاشق یک مرد شده اند و هر سه در یک اتاق و زیر یک سقف زندگی می کنند. به تازگی و درست پس از ده سال آشنایی، این خواهران با مرد مورد علاقه شان ازدواج کرده اند. مادر این دو خواهر از آنها و ازدواج شان با یک مرد حمایت می کند. از بین خواهران، خواهر بزرگ تر آنا دسینک و خواهر کوچکتر هم لوسی دسینک نام دارد.

این دو خواهر اکنون 35 ساله هستند و در پرث استرالیا زندگی می کنند. آنا و لوسی هر دو موهای مشکی داشتند که به اندازه طول کمر بود. آنها از چشم، بینی تا انگشتان پاها یکسان به نظر می رسند و حتی اندام بدنشان هم یکسان است. به گفته لوسی، او از کودکی از آنا جدایی ناپذیر بوده است. هر دوی آنها هر کاری که می کنند باید با هم شروع کنند، چیزهایی که دوست دارند یکی هستند، حتی لباس هایی که هر روز می پوشند.

این دو خواهر وقتی بزرگ می شدند، احساس می کردند که نمی توانند یکدیگر را ترک کنند. بنابراین تصمیم گرفتند که همیشه با هم زندگی کنند. ده سال پیش، آنا و لوسی با آقای بن بیرن که یک برقکار بود آشنا شدند و هر دوی آنها بلافاصله عاشق وی شدند. به طور کلی، وقتی دو خواهر به طور همزمان عاشق یک مرد می شوند، فقط می توانند تسلیم می شوند و هر دو با آن مرد خوش شانس زندگی مشترکی را شروع می کنند.

بنابراین، در منطقه محلی که آنا و لوسی زندگی می کنند، مردم اغلب می ببینند که بیرن آنا را در یک دست و لوسی را در دست دیگر گرفته است و شاد و خندان سه تایی با هم راه می روند. این زوج سه نفره هر سه با خوشحالی بیرون می روند و لباس آنا و لوسی هم همیشه شبیه به هم است. البته افراد با دیدن آنها نمی توانند جلوی خنده شان را بگیرند و حتی برخی به آنها اشاره می کنند.


ت ت
کدخبر: 187322 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها