زن جوان وقتی با جسد حلق آویز شوهرش روبرو شد/ ماجرا چیست؟

مرد جوان 35 ساله در خانه خودش را حلق آویز کرد.

زن جوان وقتی با جسد حلق آویز شوهرش روبرو شد/ ماجرا چیست؟

به گزارش منیبان به نقل از حوادث فوری، ساعت ۷ بعداظهر روز جمعه ۲۶ آبان خبر مرگ مرد مشکوک جوانی به کلانتری 153 تهرانسر گزارش شد که بلافاصله با حضور ماموران در صحنه جادثه تحقیقات در خصوص این حادثه تلخ شروع شد.

ماموران در هنگام ورود به خانه این مرد جوان با همسر وی روبرو شده و بنابر اظهارت این زن هنگامی که برای خرید از خانه خارج شده بود، بعد از بازگشت با جسد حلق آویز شده شوهرش مواجه می شود.

پس از شنیدن اظهارات این زن جوان جریان این مرگ مشکوک به بازپرس ویژه قتل از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران گزاش شد و بنابر دستور وی تیمی از متخصصان پزشکی قانونی و تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا می کنند.

در بررسی های اولیه مشخص شد این مرد جوان 35 ساله قبل از مرگش بارها به همسر خود از شرایط سخت زندگی گله کرده بوده و ابراز شرمندگی در باره نداشتن پول کافی برای مخارج زندگی را اعلام کرده است.

در ادامه تحقیقات بنابر دستور بازپرس ویژه قتل امیرحسین علیمردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران جسد این مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در خصوص شناسایی زوایای پنهان پرونده در دستور کار پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ت ت
کدخبر: 188679 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها