اعمال جراحی وسیع پزشک قلابی در منزل

پزشک قلابی از طریق سایت‌ها و شبکه‌های مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود کرده است.

اعمال جراحی وسیع پزشک قلابی در منزل

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، مطب شخص سودجو که سلامت شهروندان ایلامی را با خطر مواجه کرده بود با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همراهی پلیس امنیت عمومی، پلمب شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز یکشنبه اظهار کرد: مطب این فرد که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از کارشناسان مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه و مأموران پلیس امنیت عمومی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

دکتر "شهرام کارگر" افزود: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که این مطب پزشکی، به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و هیچ گونه مدرک پزشکی معتبری برای ارائه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این شخص سودجو و کلاهبردار که از طریق فضای مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود داشت در عملیاتی غافلگیر کننده دستگیر و راهی مراجع قانونی شد.

دکتر مهدی شعبانی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه نیز در این خصوص گفت: پس از دستگیری این فرد و جمع آوری کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی موجود، مکان فعالیت وی تا طی مراحل قانونی و تعیین تکلیف پلمپ گردید.

این پزشک قلابی از طریق سایت‌ها و شبکه‌های مجازی اقدام به جذب بیماران و اعمال جراحی وسیع در منزل خود کرده است.

ت ت
کدخبر: 190026 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها