منهدم شدن ۵ مخزن زیرزمینی سوخت قاچاق در بندرعباس !/جزئیات

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت از ۵ مخزن زیرزمینی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس کشف و منهدم شد.

منهدم شدن ۵ مخزن زیرزمینی سوخت قاچاق در بندرعباس !/جزئیات

به گزارش منیبان به نقل از رمینو، «مجتبی قهرمانی» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت دستگاه قضایی و مأموریت های پیشگیری و کنترل قاچاق سوخت ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی استان برای جلوگیری از هدر رفت اعتبارات ملی، ماموران فرجا موفق به گشت و رصدهای غیرمحسوس در روستاهای ایسین، چاه‌فله و شمیل، محموله بزرگ سوخت قاچاق را در مخازن زیرزمینی و محل دپوی در یکی از این روستاها را شناسایی کنند.

وی افزود: در نتیجه بررسی ها مشخص شد قاچاقچیان سوخت روش جدیدی را در پیش گرفته اند و با حفر کردن چاه های عمیق در روستای اطراف بندرعباس و متصل کردن آنها به یکدیگر، شبکه ای از مخازن ذخیره سوخت گازوئیل قاچاق را ایجاد کرده اند که نه تنها از چشم مسئولان پنهان مانده است بلکه مکانی امن را  برای ادامه فعالیت های مجرمانه فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان وی تاکید کرد: خوشبختانه با هوشیاری مقامات قضایی و ماموران انتظامی، در این عملیات موفق، علاوه بر شناسایی شبکه مخازن زیرزمینی، بیش از 60 هزار لیتر سوخت قاچاق، 6 دستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان و 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد.

قهرمانی افزود: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، ماموران در بازرسی از مقصد ضمن کشف، ضبط و تحویل هزاران لیتر مخازن گازوئیل و سوخت قاچاق به شرکت پخش فرآورده های نفتی، اقدام به منهدم کردن چاه‌های حفر شده و مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش ماموران، عوامل نگهداری این محموله قاچاق شناسایی و اقدامات پلیسی برای دستگیری آنها در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تاکید بر تداوم مبارزه خستگی ناپذیر با پدیده شوم قاچاق سوخت، تصریح کرد: دستگاه قضایی در صیانت از منابع ملی هیچ ابایی ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.


ت ت
کدخبر: 190618 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها