باورتان می شود این دختر عروسکی زیبا یک پیرمرد 70 ساله بوده+ عکس

در اتفاقی عجیب مشخص شد که این دختر زیبا یک پیرمرد 70 ساله است.

باورتان می شود این دختر عروسکی زیبا یک پیرمرد 70 ساله بوده+ عکس

به گزارش منیبان به نقل از سماتک؛ یک دختر عروسکی پیرمرد 70 ساله از آب در امده است. هنگامی که از وی سوال می گردد چه چیزی باعث شد به سمت چنین کارهای عجیبی کشیده شوید می گویدواقعا من دلیل این کار را نمی دانم و نمی دانم به خاطر چه چیز چنین کارهایی انجام می دهم.

اوایل امسال بود که شبکه تلویزیونی 4 بریتانیا مستندی از او را با عنوان ” عروسک زنده پنهان “نشان داد. وی بر این باور است که زندگی با یک زن وی مشوش می نماید.وی می افزاید من 70 سال سن دارم.زنی که بخواهد با من ازدواج نماید سنش بیش از 50 سال است.روبرت می افزاید البته برخی از انها چهره های خوبی دارند اما نه به زیبایی شری که من شبیه او لباس می پوشم.

Capture

مرد 70 ساله وجود دارد که میل شدید به شبیه نمودن خود به جنس مونث دارد.وی با پوششهای لاستیکی و سیلیکونی سعی می نماید خود را شبیه دختران عروسکی نماید.او قبلا از خانمش طلاق گرفته و در نیوپورت بیچ کالیفرنیا به همراه دختر 19 ساله اش زندگی می نماید.روبرت علاقه شدید دارد مانند عروسک دوست داشتنیش “شری”لباس بپوشد.

او برای به تن نمودن لباس لاستیکی که او را شبیه شری نماید از پودر بچه استفاده می نماید تا راحتر پوشیده شود.او ویدوئیی از خود را منتشر نموده که نشان می دهد چگونه لباسهای ر بر تن خود می پوشاند. روبرت به تلویزیون تی ال سی می گوید من در این پوشش بسیار برازنده بنظر می رسم.باورم نمی شود این تصویری که در اینه می بینم پیرمرد 70 ساله است.وی می افزاید اگر روزی چهره مرد 70 ساله را در اینه ببینم بسیار بی تاب خواهم شد.

ت ت
کدخبر: 193016 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها