همه با دیدن بدن این دختر وحشت زده می شوند+ عکس

یک دختر به علت ابتلا به یک بیماری بدنش شبیه بدن گریه است.

همه با دیدن بدن این دختر وحشت زده می شوند+ عکس

به گزارش منیبان، رسانه‌های دولتی «چین» اعلام کردند: یک دختر‌بچه شش ساله اهل این کشور به دلیل این که اکثر نقاط بدنش از مو پوشیده شده به «دختر‌بچه گربه‌ای» معروف شده است.

84

«لی یان» ـ پدر این دختر‌بچه ـ در مصاحبه‌ای با خبرگزاری شینهوا، بیان کرد: «لی ژیائویان» دخترم از بدو تولد با مشکل رشد موهایی اضافی و زاید بر روی بدنش مواجه بود، اما تا دو سال گذشته که رشد این موهای خاکستری و مشکی عادی بود، ما توجهی به آن نمی‌کردیم.

وی خاطر نشان کرد: سال 2007 میلادی رشد این موهای ریز و پرپشت به حدی رسید که در نهایت هم اکنون تمام پشت دخترم و صورت و دست‌هایش پر از مو است.

«لی ژیانگ» ـ مادر این دختر‌بچه شش ساله ـ نیز یادآور شد: پزشکان به ما گفتند که این رویداد یک بیماری ژنتیکی و موروثی است و اگر رشد این موها به همین مقدار باقی بماند می‌توان آن‌ها را با استفاده از اشعه لیزر درمان کرد، اما اگر رشدشان افزایش یابد، احتمال خونریزی پس از لیزر درمانی امکان دارد که در این صورت خطر مرگ جان این کودک را تهدید می‌کند.

دکتر «لو ژونگوآن» ـ پزشک معالج این کودک ـ اضافه کرد: متاسفانه ظاهر این کودک شش ساله به حدی ناخوشایند است که هیچ کس حاضر به بازی با او نیست.

در گزارش رسانه‌های دولتی چین به این موضوع اشاره شده است که والدین این کودک عجیب، هم اکنون در حال جمع‌آوری پول برای درمان قطعی وی هستند، اما متاسفانه هزینه جراحی و درمان این دختر‌بچه شش ساله بسیار گران است و آن‌ها امیدوارند دولت چین و خیران نیز به آن‌ها کمک کنند.


ت ت
کدخبر: 195006 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها