جزئیات اجرای طرح تصادف آنلاین اعلام شد!

بر اساس تازه ترین خبرهای رسیده پلیس راهنمایی و رانندگی نرم افزار اطلاعات محور را طراحی و زیرساخت طراحی اسکیس آنلاین را فراهم کرد.

جزئیات اجرای طرح تصادف آنلاین اعلام شد!

به گزارش منیبان،  پلیس راهنمایی و رانندگی نرم افزار اطلاعات محور را طراحی و زیرساخت طراحی اسکیس آنلاین را فراهم کرد. پس از آزمایش و آزمایش اولیه این نوع کروکودیل که توسط افسران متخصص و با استفاده از تبلت در محل حادثه انجام شد، امکان تهیه عکس و فیلم از صحنه تصادف فراهم شد تا اطلاعات به صورت آنلاین به ترافیک ارسال شود. کنترل . مرکز پلیس، بیمه و مراجع قضایی.

این طرح ابتدا به صورت پایلوت در محدوده درون و برون شهری استان قم انجام شد و کارشناسان مجهز به تبلت و اسکیس آنلاین طراحی و مستقر شدند. سرانجام احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از گذشت چندین سال با توجه به اهمیت و مزایای آن از جمله کاهش هزینه های مردم و تاخیر در رویه ها در اواسط پاییز امسال اعلام کرد که به زودی با همکاری فرجه کروکی آنلاین برای کسانی که در جاده آسیب می بینند، یک بازپرس وجود خواهد داشت

از این حیث اخیرا رئیس بیمه مرکزی از راه اندازی کروکی به صورت آنلاین خبر داده است. وی در دومین کنگره «تحول دیجیتال، بانکداری و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی» گفت: سال گذشته 24 شرکت بیمه فعال در صنعت بیمه کشور داشتیم که اکنون به 40 شرکت افزایش یافته و بیش از 100 هزار بیمه نماینده داریم. از این نظر اخیراً پروژه آنلاین کروکی را داریم که تا دو هفته دیگر اعلام می شود و تحول بزرگی در ارائه خدمات بیمه خودرو ایجاد می کند.

با اجرای آنلاین طرح اسکیس در مرحله اول کاغذ از این فرآیند حذف شده و سپس ترسیم اسکیس استاندارد می شود. علاوه بر این، می توان از هوش مصنوعی برای تخمین هزینه ها و خسارات استفاده کرد. ما می توانیم از هوش مصنوعی برای تخمین هزینه ها و خسارات استفاده کنیم. در مورد کاهش قیمت خودرو، این طرح نیز می تواند کمک کننده باشد. با توجه به انبار داده ای که از کوکی ها ایجاد می شود، در صورت نصب سیستم های گزارش دهی خوب، می تواند به توسعه حاکمیت داده در گروه اصلی بیمه و فراتر از آن کمک کند.

شایان ذکر است زمانی که طرح بصورت آنلاین و استاندارد ترسیم شود و هوش مصنوعی در آن وجود داشته باشد، سوال قابل استفاده بودن و هر گونه شک و شبهه در مورد کروکی از بین می رود و همه چیز به صورت سیستماتیک برآورد و محاسبه می شود. برخی از اطلاعات مورد نیاز مردم برای معاملات و خرید و فروش خودرو، در مورد اصالت خودرو در هنگام تصادف، از طریق اپلیکیشن هایی که در بازار خودرو موجود است در اختیار مردم قرار می گیرد.

 


ت ت
کدخبر: 196451 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها