بساط دستفروشی در چهارراه ولیعصر(عج) جمع می شود!

معاون شهرداری منطقه ۱۱ گفت: مکانی واقع در چهارراه ولیعصر در کوچه سرمد برای دستفروشان آن محدوده آماده شده است.

بساط دستفروشی در چهارراه ولیعصر(عج) جمع می شود!

به گزارش منیبان به نقل از ایسنا،طباطبایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت:موضوع سدمعبر توسط دستفروشان در محدوده چهارراه امیراکرم تا چهارراه حضرت ولیعصر(عج) منجر به اعتراضات گسترده مردم، کسبه و هنرمندان تئاترشهر شده است.

وی گفت؛ بر همین اساس مکلف شدیم تا فضایی برای ساماندهی این قشر در نظر بگیریم و پس از اسکان بساط گستران در صورت مشاهده هرگونه تضییع حقوق شهروندی و سدمعبر مطابق قانون انجام وظیفه کنیم.

طباطبایی گفت: مکانی واقع در چهارراه  ولیعصر در کوچه سرمد از یک ماه پیش آماده سازی شده و تسطیح و اسفالت کامل بیش از ۲هزار متر مربع انجام شده تا توسط شرکت ساماندهی مشاغل غرفه‌های بازارچه برای دستفروشان احداث شود.

وی گفت: به تمام دستفروشان اطلاع رسانی کردیم و بنر‌های اطلاعیه نیز در محل طی چند نوبت نصب می شود تا همه دستفروشان برای انتقال به بازارچه اقدام کنند.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۱ تهران گفت: ما مطابق قانون وظیفه مان را انجام می‌دهیم و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده سدمعبر و تضییع حقوقشان گزارش محل را به سامانه۱۳۷ اطلاع رسانی کنند و در اجرای طرح‌های انضباط شهری کما فی السابق پشتیبان مدیریت شهری باشند.

 


ت ت
کدخبر: 198618 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها