تاریخ جدید واریز یارانه نقدی 300 هزار تومانی و تاریخ جدید واریز یارانه 400 هزار تومانی

بر اساس جدیدترین خبرها یارانه 300 هزار تومانی در 30 هر ماه و یارانه 400 هزار تومان در 25 هر ماه واریز خواهد شد.

تاریخ جدید واریز یارانه نقدی 300 هزار تومانی و تاریخ جدید واریز  یارانه 400 هزار تومانی

به گزارش منیبان به نقل از انتخاب، تصمیم اخیر سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای زمان بندی جدید واریز یارانه نقدی در شرایطی است که در ماه‌های اخیر، واریز یارانه نقدی در موعد اعلام شده با مشکلاتی در شبکه بانکی مواجه شده بود؛ برای نمونه، در آبان ماه، بسیاری از سرپرستان خانوار از اینکه پیامک واریز یارانه نقدی را دریافت نکرده بودند، گلایه داشتند و این تعلل تا چند روز بعد هم ادامه داشت. البته این عدم واریز یارانه نقدی در ماه‌های بعد نیز تکرار شد و در نهایت دی ماه، سرپرستانی بودند که خبر دادند: یارانه دی ماه را دریافت نکرده اند!

اتفاقی که این بار مشخص شد، مشکل فنی بانکی نبوده و حذف بی سروصدا از لیست یارانه بگیران ۳۰۰ هزار تومانی رقم خورده است. به گونه‌ای که سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این مرحله اختلالی در واریز یارانه نقدی وجود نداشته و پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه بر اساس دهک‌بندی صورت‌ گرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی تعدادی از مردم در دهک ۱۰ قرار گرفته‌اند، گفت: تعدادی که پیش از این و تا آذر ماه سال جاری در صف یارانه‌بگیران قرار داشتند، بر اساس فهرست جدید اعلامی وزارت کار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند.

فارس نیز در این باره نوشت: پیگیری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی است، با اجرای طرح صدک بندی، در دی ماه امسال، ۱۶۰ هزار تن (حدود ۶۰ هزار خانوار) به دلیل قرار گرفتن در دو صدک پر درآمد در دهک ۱۰ از دریافت یارانه حذف شدند.

در حالی که با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم، زمان واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی بیستم هر ماه بود، حالا قرار است این زمان بندی با تغییراتی همراه شود.

بر این اساس یارانه 300 هزار تومانی در 30 هر ماه و یارانه 400 هزار تومان در 25 هر ماه واریز خواهد شد.

ت ت
کدخبر: 200061 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها