روز واریز و مبلغ عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

بر اساس سال 1400 که به مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد عیدی وواریز شد، این مبلغ معادل یک ماه مستمری در نیمه اسفندماه در صورت تامین اعتبارات واریز می شود.

روز واریز و مبلغ عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

به گزارش منیبان، مدیرکل بهزیستی استان البرز از آغاز اجرای طرح جمع آوری کمک های مردمی در آستانه فرارسیدن عید نوروزبرای نیازمندان این استان خبر داد.

" وجیهه محمدی فلاح" با قدردانی از حمایت خیرین و همکاری موسسه های خیریه افزود : نیکوکاران سخاوتمند استان البرز می‌توانند در روزهای پایانی سال و شب عید با ارایه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ما را در تامین اقلام مورد نیاز جامعه هدف اعم از پوشاک ، کفش ، مواد غذایی و خواربار (برنج ،قند، چای و روغن ) یاری کنند.

وی یادآور شد: شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷و همچنین کد دستوری#۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* مشارکت‌های مردمی بهزیستی جهت واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته‌شده است.

محمدی فلاح گفت: تمام ادارت و مراکز تحت پوشش بهزیستی در سطح استان البرزً آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم شریف و سخاوتمند استان هستند.

در اسفند سال 1400 مبلغی بابت عیدی در اسفند به حساب مددجویان بهزیستی واریز شد.

اما این مبلغ در سال 1401 در اسفندماه واریز نشد و مددجویان همچنان چشم انتظار بودند.

سازمان برنامه‌وبودجه در توجیه قطع عیدی مددجویان سال ۱۴۰۱ عنوان کرده بود نه سازمان بهزیستی و نه کمیته امداد، ردیف بودجه‌ای تحت عنوان عیدی ندارند و با همین دلیل، مستمری ناچیز پایان سال را قطع کرد که پس از اعتراض گسترده مددجویان، پس از عید نوروز مبلغی معادل نصف مستمری تک نفره را برای مددجویان واریز کرد.

برای همین هنوز مشخص نیست برای سال جاری آیا سازمان برنامه و بودجه بازهم جلوی پرداخت مستمری در قالب عیدی را خواهد گرفت یا مجددا این مبلغ مانند سال‌های اخیر واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که میزان عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی معادل یک ماه مستمری است که دریافت می‌کنند و این مبلغ بر اساس تعداد اعضای خانوار پرداخت می‌شود.


ت ت
کدخبر: 202704 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها