این دوقلوهای بهم چسبیده در 68 سالگی مردند+ عکس

پیرترین دوقلوهای بهم چسبیده جهان، رانی و دانی گیلون، ۶۸ ساله، در روز ۴ جولای در محل زندگی شان در دایتون، اوهایو درگذشتند.

این دوقلوهای بهم چسبیده در 68 سالگی مردند+ عکس

به گزارش منیبان به نقل از مشرق، رانی و دانی گیلون از همان بدو تولد در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۱ توجهات را به خود جلب کردند. ایلین و وسلی گیلون، پدر و مادر این دوقلوهای بهم چسبیده انتظار دوقلو را نداشتند چه برسد به از نوع بهم چسبیده. این دو کاملاً سالم بدنیا آمده و وزن طبیعی داشتند، اما دو سال اول زندگی خود را در بیمارستان گذراندند و پزشکان قصد داشتند راهی ایمن برای جدا کردن آن‌ها از هم بیابند. وقتی که پزشکان اعلام کردند هیچ تضمینی وجود ندارد که هر دو پسر بعد از جراحی جداسازی زنده بمانند، وسلی و ایلین از انجام این جراحی روی فرزندانشان منصرف شدند.

قبثیص

برای ۶۸ سال، این دو برادر رو در روی هم زندگی کردند، برادارانی که از جناغ سینه تا کشاله ران به هم متصل بوده و سیستم گوارشی تحتانی مشترکی داشتند. آن‌ها قلب و معده جداگانه داشتند و دست و پاهایشان نیز جدا از هم بود. وقتی که برداران گیلون ۳ ساله شدند، پدرشان تصمیم گرفت آن‌ها را به یک سیرک دوره گرد ببرد تا بدین ترتیب هزینه خانواده در حال بزرگ شدنشان با ۹ فرزند را تامین نماید. بدین ترتیب این دوقلوی بهم چسبیده در قالب سیرک موسوم به جهان عجایب در کانادا و ایالات متحده به نمایش درآمدند. بر اساس زندگینامه وارد هال، مدیر سیرک، مادر این دو قلو هنگام تولدشان آن‌ها را نمی‌خواست و آن‌ها را در ابتدا به حال خود رها کرد تا پدر و نامادری شان بزرگشان کنند.


ت ت
کدخبر: 203414 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها