معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

تصادف فجیع پژو با تیر چراغ برق در آبشناسان

سرهنگ علی همه خانی از فوت راننده پژو در اثر برخورد با تیر چراغ برق در محدوده آبشناسان خبر داد .

تصادف فجیع پژو با تیر چراغ برق در آبشناسان

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت:  مقارن ساعت 19:30  روز پنج شنبه  ، در مسیر بزرگراه آبشناسان قبل از میدان شهران  یکدستگاه پژو که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه   ناگهان از مسیر خود خارج می گردد .

سرهنگ همه خانی ادامه داد : این خودرو   پس از رد شدن از روی جوی آب کناری بزرگراه به شدت با تیر چراغ برق  برخورد کرده و متوقف می گردد  .

او گفت: شدت این تصادف به حدی بوده که راننده را به سمت شیشه جلو پرتاب نموده و باعث  می گردد شیشه از جای درآمده و راننده به سمت جلو پرتاب  و به روی زمین می افتد و در دم فوت می نماید  .

همه خانی افزود: با حضور کارشناسان  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر  عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه  راننده پژو ناشی از تخطی از سرعت  مطمئنه بوده است  .

اوادامه داد : عوامل شرکت برق منطقه ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام  نمودند  .

سرهنگ همه خانی ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه و با اشاره به اینکه یکی از الزامات در حین رانندگی توجه به مقررات می باشد گفت : یکی از وظایف رانندگان ،رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می باشد که یکی از آنها رعایت سرعت و توجه به تابلوهای تعیین کننده راهنمای مسیر  در معابر می باشد که رانندگان موظفند طبق اعداد و سرعت های اعلامی حرکت نمایند و تخطی  و افزایش سرعت ها باعث می گردد رانندگان توانایی خود را در کنترل وسیله نقلیه از دست داده و در مواجه با خطر نتوانند به موقع عکس العمل نشان داده و با مانع و عابرین  برخورد نمایند .

او از رانندگان خواست همواره به تابلوهای سرعت نصب شده در سطح معابر  و بزرگراهها توجه و دقت لازم را داشته باشند و از سرعت و سبقت حین رانندگی جدا خودداری نمایند .


ت ت
کدخبر: 20399 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها