از این روز منتظر بارش شدید برف و باران باشید!

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

از این روز منتظر بارش شدید برف و باران باشید!

به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (جمعه ۱۸ اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین البرز، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، کرمان و یزد بارش باران و برف، گاهی وزش باد و رعدوبرق رخ می‌دهد.

امروز (شنبه ۱۹ اسفند) در مناطقی از شمال‌غرب، شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق و جنوب بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

روز یکشنبه (۲۰ اسفند) در مناطقی از شمال‌غرب، غرب، جنوب‌شرق، نوار شرقی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش‌ها و گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد.

روز دوشنبه (۲۱ اسفند) در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب‌شرق و نوار غربی کشور و روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) در شمال‌شرق، شرق، مناطقی از جنوب‌شرق، مرکز و شرق سواحل دریای خزر بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی

طی این پنج روز بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است. بیشترین بارش روز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و روز یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.

وزش باد شدید در شمال‌شرق و مرکز کشور

امروز همچنین در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز کشور، روز شنبه در مناطقی از جنوب‌شرق و روز یکشنبه در برخی مناطق غرب در بعضی ساعت‌ها افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه هفته آینده در جنوب‌شرق و نوار شرقی کشور، به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

ت ت
کدخبر: 204881 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها