بازگشت شرایط عادی به مناطق زلزله زده خراسان شمالی

معاون فرماندار گرمه خراسان شمالی گفت: اکنون تمامی خسارت دیدگان از زلزله دیروز در این شهرستان که نیاز به اسکان اضطراری داشتند در چادرها مستقر شده و وضعیت در این مناطق به حال عادی بازگشته است.

بازگشت شرایط عادی به مناطق زلزله زده خراسان شمالی

به گزارش منیبان؛ مجتبی ملکی، معاون فرماندار گرمه خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۵۰ دستگاه چادر میان خسارت دیدگان از زلزله در این شهرستان توزیع شده است.

او خاطرنشان کرد: البته تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله کمتر از این میزان بوده است، اما بر اساس نیاز برخی خانواده ها ۲ دستگاه چادر دریافت کردند.

معاون فرماندار شهرستان گرمه اظهار داشت: برخی خانواده ها که واحدهای مسکونی شان دچار خسارت نشده بود، درخواست چادر داشتند که در اختیار آنان قرار داده شد.

ملکی با اشاره به توزیع غذای گرم، پتو و موکت در میان آسیب دیدگان افزود: با هماهنگی انجام شده، توزیع نان هم در حال انجام است.

او گفت: آواربرداری از مناطق خسارت دیده آغاز شده است و بر اساس برآورد اولیه ۶۰ واحد مسکونی نیاز به بازسازی و ۷۰ واحد مسکونی نیاز به تعمیر پیدا کرده است.

معاون فرماندار گرمه خاطرنشان کرد: از روز گذشته، ۶ تیم از سازمان مردم نهاد، هلال احمر و بهزیستی و فرمانداری در منطقه حضور دارند و نسبت به انجام اقدامات روانشناسی مشغول هستند.


ت ت
کدخبر: 20937 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها