معصومه ابتکار:‌

ناپایدارى‌هاى زیست محیطى، ارکان اجتماعى، اقتصادى و فرهنگى ایران را تهدید می‌کند

معاون امور زنان ریاست جمهورى گفت: مردم مطالبه کنند تا کاندیداها رویکردشان را در دو موضوع مهم «نقش زنان در مدیریت کشور» و «محیط زیست و توسعه پایدار» روشن کنند.

ناپایدارى‌هاى زیست محیطى، ارکان اجتماعى، اقتصادى و فرهنگى ایران را تهدید می‌کند

به گزارش منیبان؛ معصومه ابتکار، معاون امور زنان ریاست جمهورى عصر روز گذشته در آیین اختتامیه جشنواره فیلم زمین، با بیان اینکه چالش های محیط زیست در جریان پاندمی کرونا برجسته تر شد و مردم به سبب آن سبک زندگی شان را تغییر دادند گفت: با خشکسالی بی سابقه ای به عنوان پاندمی محیط زیستی پس از ۵۰ سال اخیر مواجهه هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان به نقش بی بدیل زنان در مواجهه با بحران ها و پاندمی خشکسالی اشاره کرد و اظهار کرد: معتقدم اگر زنان به این باور برسند که نیازمند تغییر سبک زندگی در مواجهه با خشکسالی هستیم ، حتما تغییرات ایجاد میشود.

ابتکار در ادامه با اشاره به اینکه این روزها کاندیداها برنامه ریزی می‌کنند تا در معرض رای مردم قرارگیرند، گفت: بی شک این انتخاب می‌تواند در توسعه پایدار تاثیرگذار باشد و می‌تواند ما را به سمت پایداری بیشتر و یا ناپایداری بیشتر پیش برد.

او خطاب به کاندیداها اظهارکرد: به مردم اعتماد کنید و اجازه دهید مردم بویژه زنان نقش آفرینی کنند، زنان نشان دادندهرجا سکان مدیریتی را به دست گرفتند نسبت به محیط زیست، توسعه پایدار و طبیعت حساس تر ایستادگی کردند.

ابتکار در پایان یادآور شد: مردم مطالبه کنند، داوطلبان برای توسعه پایدار، حفظ ذخایر ملی و طبیعی و در مقابل سوء استفاده کنندگان از طبیعت چه برنامه ای دارند.


ت ت
کدخبر: 21439 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها