رابطه کثیف و پنهانی زن شوهردار با مرد راننده وقتی لو رفت که ..!

زن سرایدار و مرد راننده که به دنبال رابطه پنهانی بازداشت شده بودند هر دو به شلاق محکوم شدند.

رابطه کثیف و پنهانی زن شوهردار با مرد راننده وقتی لو رفت که ..!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان به نقل از فرارو، زن سرایدار و مرد راننده که به دنبال رابطه پنهانی بازداشت شده بودند هر دو به شلاق محکوم شدند.

زن خائن به دلیل رابطه نامشروع به شلاق محکوم شد. زن خائن با مرد راننده رابطه پنهانی داشت. زن خائن و مرد خائن دستگیر شدند. در پرونده زن خائن زن و مرد جوان را از اتهام زنای به عنف تبرئه و هر دو را به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند. زن خائن به همراه همدستش در شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند .

او که به پلیس آگاهی رفته بود از همسر ۳۷ ساله اش به نام مهتاب و یک مرد راننده به نام ساسان شکایت کرد و گفت : مهتاب همسر دومم است و من پس از جدایی از همسر اولم با او ازدواج کردم .

من وضع مالی خوبی ندارم اما همه تلاشم را می کنم تا زندگی مناسبی برای همسرم فراهم کند .مدتی بود به رابطه همسرم و یک مرد غریبه مشکوک شده بودم . من متوجه تغییر در اخلاق همسرم شده بودم و می فهمیدم همسرم مدام نگران و عصبی است.

او درباره رابطه نامشروع همسرش ادامه داد: وقتی ماجرا را از همسرم پرسیدم فهمیدم مرد راننده ای به نام ساسان که از همسرم عکس و فیلم تهیه کرده ، او را مجبور میکند تا تسلیم سلطه گری های شیطانی اش شود.


ت ت
کدخبر: 217168 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها