این دختر سیندرلای دنیای واقعی است / عکس

داستان شاهزاده خانم زاغه نشین، دختر نوجوان هندی، سیندرلای دنیای واقعی است!

این دختر سیندرلای دنیای واقعی است / عکس

به گزارش منیبان به نقل از وقت صبح، مالیشا کاوا در زاغه بدنامی در بمبئی بزرگ شد اما به لطف برخورد تصادفی با یک بازیگر آمریکایی به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های نوجوان هند تبدیل شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مالیشا کاروا تنها 15 سال داشت که عکسش بر روی جلد مجلات مد بین‌المللی مانند ووگ و کازموپولیتین چاپ شد.

او یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های هند است و تقریباً غیرممکن است که باور کنیم تنها سه سال پیش او فقط یک دختر دیگر در زاغه‌های بمبئی بود.

قب4

به لطف یک رویارویی شانسی با رابرت هافمن، بازیگر فیلم استپ آپ 2 و سریال گریز آنتومی بود که زندگی او به شدت تغییر کرد و او این فرصت را پیدا کرد که فانتزی دوران کودکی خود را زندگی کند.

این دختر نوجوان همیشه آرزوی مدل شدن داشت و هنوز هم امیدوار است روزی بتواند به عنوان یک سوپرمدل فعالیت کند.

سه سال پیش، رابرت هافمن برای فیلمبرداری یک موزیک ویدیو در بمبئی بود که متوجه این دختر با ظاهری خیره‌کننده شد. با انتشار ویدیویی از این دختر آقای بازیگر آمریکایی باعث شد ملیشا یک شبه به دختر محبوب کاربران اینترنتی تبدیل شود.

اولین کاری که ملیشا کاروا با درآمد قابل توجه خود از مدلینگ انجام داد خرید یک خانه موجه برای خانواده خود و نقل مکان از محله فقیر نشینشان بود

ملیشا که اغلب به عنوان «شاهزاده زاغه نشین» شناخته می‌شود به نماد امید برای میلیون‌ها نوجوان دیگر تبدیل شده است که در زاغه‌های هند رویاهای بزرگی در سر می‌پرورانند.

ت ت
کدخبر: 221798 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها