این قاتل تهرانی بعد خیانت همسرش، 30 زن خیانتکار را به قتل رساند/ عکس

یک مرد بعد از اینکه متوجه خیانت زنش شد، 30 زن و کودک را به قتل رساند.

این قاتل تهرانی بعد خیانت همسرش، 30 زن خیانتکار را به قتل رساند/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از عرشه آنلاین، واخر دهه ۱۳۵۰ قاتلی با امضای خاص در کشور ایجاد رعب و وحشت کرده بود. مجید سالک محمودی معروف به قاتلی با طناب سفید. او در بین سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۴ دست‌کم ۳۰ زن و کودک را به قتل رساند. مجید سالک محمودی با طنابی سفیدرنگ در حالی که قربانیان خود را مورد تعرض قرار می‌داد آن‌ها را خفه و به قتل می‌رساند. قربانیان او در شش استان به دام او افتادند. تا اینکه ۲۴ بهمن ماه سال ۶۴ گشت شعبه اول پلیس آگاهی موفق شد در میدان بهارستان شورلت سبزرنگی را شناسایی و متوقف کند. راننده که دارای لهجه آذری بود، دستگیر و در داخل خودرو او لباس‌های زنان متعدد و مقدار زیادی طناب سفید یک متری کشف شد. کارآگاهان، متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند و او به قتل‌ها اعتراف کرد.

بازداشت

مجید سالک محمودی در تحقیقات گفته بود: «بعد از اینکه متوجه خیانت همسرم شدم، تصمیم گرفتم زنانی که به شوهران‌شان خیانت می‌کنند را بکشم، به همین خاطر بیشتر با زنانی که شوهردار بودند، دوست می‌شدم و آن‌ها را به بیرون شهر برده و بعد با طناب آن‌ها را خفه کرده و جسدشان را در بیابان رها می‌کردم. تعدادی از فرزندان این زنان را نیز به خاطر اینکه بدون مادر، بزرگ نشوند، کشتم.»

سالک محمودی به زندان قصر منتقل شد تا پس از تکمیل پرونده دادگاهی شود، اما در خرداد سال ۶۵ در سلول انفرادی زندان قصر خودکشی و به زندگی‌اش پایان داد. احمد محققی، کارآگاه پرونده مجید سالک محمودی در کتاب آخرین شکار قاتل در مورد این قاتل سریالی نوشت: «ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه هشتم خرداد ۶۵، درحالی‌که عازم ماموریتی بودم و از خیابان‌های نزدیک دادسرا می‌گذشتم، پیام رسید که فورا با دادسرا تماس بگیرم. وقتی به دادسرا آمدم، نگهبان گفت که گویا یک نفر زندانی در زندان قصر خودکشی کرده است. با زندان قصر تماس تلفنی گرفتم. رییس زندان سرگردی بود که با ناراحتی بسیار اعلام کرد؛ مجید در بند مجرد خودش را کشته است.»

ت ت
کدخبر: 221946 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها