مفقودی‌های سیل سوادکوه افزایش یافت!

مدیرعامل هلال احمر مازندران از افزایش مفقودی‌های سیل سوادکوه به ۵ نفر خبر داد.

 مفقودی‌های سیل سوادکوه افزایش یافت!

به گزارش منیبان به نقل از فرارو، در پی حادثه سیل در سوادکوه جلسه مدیریت بحران با حضور نامی رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، معاون راهداری کشور، دادستان مازندران و مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری سوادکوه برگزار شد.

به گزارش تسنیم، فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در این جلسه با بیان اینکه پس از وقوع حادثه تیم‌ها را اعزام کردیم، گفت: ۶ تیم اعزام کردیم به همراه ۱۷ تیم پشتیبانی و مجموعاً ۲۲ تیم از مازندران و همچنین ۱۰ تیم از کشور به منطقه اعزام شدند و در کل ۳۲ تیم مشغول هستند.

وی افزود: ۱۴۴ نفر حادثه دیده‌اند ۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۱ نفر نیز از مرگ صددرصد نجات دادیم و تعداد ۵۰ نفر را نیز اسکان موقت دادیم.

مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: ۱۴ منزل مسکونی تخلیه آب انجام دادیم و ۳۰ روستا نیز تحت تاثیر سیلاب قرار گرفتند.

جهانیان مدیرکل راهداری مازندران نیز با بیان اینکه یک ماه درگیر سیل هستیم، گفت: بحث نوسازی ناوگان و ناوگان کمکی برای مدیریت بحران‌های مختلف راهداری می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

وی یادآور شد: از شب گذشته همکاران ما وارد عمل شدند و در حال پاکسازی بوده و ۱۰۰ هزار متر مکعب بار آورده سیل است. این همه بار از توان دستگاه‌های دولتی مثل راهداری خارج است و بسیج سازندگی و معادن وارد کار شده‌اند.

وی افزود: استان تهران هم به کمک آمده و بیل، لودر، تریلی و چندین دستگاه کمپرسی اعزام کرده که در حال پاکسازی هستند.

ت ت
کدخبر: 222416 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها