آخرین وضعیت محور سوادکوه

نیروهای امدادی و خدمات‌رسان هم‌اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع‌آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که بازگشایی این محور قطعاً تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.

آخرین وضعیت محور سوادکوه

به گزارش منیبان به نقل از فرارو،حسینعلی محمدی شیرکلایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۶۰۰ نیروی انسانی در قالب ۴۴ تیم امدادی و خدمات رسان با به کارگیری ۳۶ دستگاه ماشین آلات سنگین در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند.

 وی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی و خدمات رسان و پاکسازی مسیر، پیش بینی می‌شود تا روز جمعه جاده سوادکوه بازگشایی و در آخرین روز هفته جاری زیر بار ترافیکی برود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در دامنه‌ها و ارتفاعات استان، افزود: با شکل گیری جریانات همرفتی و بارش رگبار باران در شب و روز گذشته در شهرستان‌های سوادکوه، چالوس و ساری و آمل و سوادکوه شمالی، شاهد طغیان و افزایش سطح آب رودخانه‌ها بودیم.

محمدی شیرکلایی اظهار کرد: به دنبال بارش رگباری باران و طغیان رودخانه ها، شاهد حجم آورده زیادی از سیلاب بودیم که باعث مسدود شدن محور‌های اصلی و آسیب رساندن به تعدادی از خودرو‌های عبوری شد.

وی با اشاره به حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین استاندار مازندران در نخستین ساعات وقوع سیلاب در سوادکوه، گفت: با هدف تسریع در خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان، استاندار مازندران دستور داد در کمترین زمان ممکن نسبت به این مهم اقدام کنند.

ت ت
کدخبر: 222477 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها