دستگیری فوری این تروریست ها در انتخابات/ ماجرا چه بود؟

با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که دستگاهی اطلاعاتی داشتند قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده بودند و آموزش‌های لازم را دیده بودند و مهیای عملیات تروریستی در ایام انتخابات بودند توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و‌بحمدالله جریان‌های تروریستی با یک شکست کامل مواجه شدند.

دستگیری فوری این تروریست ها در انتخابات/ ماجرا چه بود؟

به گزارش منیبان به نقل از انتخاب،  معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به تشریح راهبردها و اقدامات ناکام دشمنان و معاندین در ایام انتخابات پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،‌ سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تشریح مطالبی درباره مسایل امنیتی انتخابات و اقدامات و راهبردهای دشمنان و معاندین در ایام انتخابات پرداخت.

میراحمدی در ابتدای این گفت و گو درباره این سوال که دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری چه راهبردی را داشتند، گفت: جریان معاند و ضدانقلاب و در کل دشمنان نظام و انقلاب و مردم در این انتخابات چند راهبرد را تعیین کرده بودند.

وی اضافه کرد: راهبرد اول آن‌ها بحث تحریم انتخابات و راهبرد دوم هم، بحث نفوذ در ستادهای انتخاباتی کاندیداها بود.میراحمدی یادآور شد: راهبرد سوم دشمن و جریانات ضدانقلاب تلاش برای ایجاد دوقطبی سازی‌های کاذب بود.

رییس کمیته امنیت انتخابات گفت: راهبرد چهارم هم این بود که بتوانند به واسطه نفوذی که در ستادها انجام می دهند و تشدید دوقطبی سازی‌ها، کشور را ملتهب کرده و جامعه را دچار شکاف و تقابل کند.

وی اضافه کرد: راهبرد نهایی و پنجم دشمنان و معاندین هم طرح مسئله تقلب و تکرار حادثه تلخ سال ۸۸ بود‌.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: در کنار این مسئله یک جریان دیگری که جزو تهدیدات انتخابات و تهدیدات مستمر ما هست، بحث فعالیت جریان‌ها و گروه‌های تروریستی بود.

وی اضافه کرد: اینها برنامه‌ریزی کرده بودند که در زمان برگزاری انتخابات با انجام عملیات‌های تروریستی بتوانند یک فضای ناامنی را در کشور حاکم کنند و مردم را نگران و مرعوب کرده تا از حضور آنها در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند.

میراحمدی ادامه داد: آنها تلاش داشتند بدین شکل بتوانند انتخابات را با اجرای راهبردهای سخت و نرم تبدیل به چالش امنیتی فراگیر نمایند.

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: در مورد گروه‌های تروریستی، با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که دستگاهی اطلاعاتی داشتند قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده بودند و آموزش‌های لازم را دیده بودند و مهیای عملیات تروریستی در ایام انتخابات بودند توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و‌بحمدالله جریان‌های تروریستی با یک شکست کامل مواجه شدند.

ت ت
کدخبر: 223043 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها