این زن قاتل وحشتناک از پوست و استخوان مردانی که می کشت، آباژور و وسایل خانگی می ساخت/ عکس

طبق آمار، بیشتر دیوانگان و منحرفان مرد هستند. با این حال، زنان خونخواری در تاریخ جهان هستند که می توانند از هر دیوانه و منحرفی که تاکنون شنیده اید، وحشتناک تر باشند و جنایت بیشتری مرتکب شده باشند.

این زن قاتل وحشتناک از پوست و استخوان مردانی که می کشت، آباژور و وسایل خانگی می ساخت/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از مجله گفتنی، یکی از آنها ایلزه کوچ «Ilse Koch« معروف به زن آباژور است که در صدر لیست وحشتناک ترین زنان تاریخ جهان قرار دارد.

پیش از خواندن ادامه مطلب تاکید می شود: خواندن این ماجرای تاریخی برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود!

ما در ادامه به چندین حقیقت ترسناک درباره زندگی شخصی و جنایت ها و اقدامات ترسناک ترین زن تاریخ اشاره می کنیم:

آغاز پاکسازی نژادی

در جنگ جهانی دوم برای تحقق ایده های هیتلر ، مجریانی لازم بود – افرادی بدون ترحم، دلسوزی، وجدان و بدون سلامت روان. رژیم نازی با جدیت سیستمی را ایجاد کرد که بتواند چنین زنان و مردانی را تولید کند.

نازی ها اردوگاه های کار اجباری زیادی را در قلمرویی که خود اشغال کرده بودند، ایجاد کردند که به اصطلاح “پاکسازی نژادی” اروپا در نظر گرفته شده بود.

این واقعیت که زندانیان یا معلول بودند یا افراد مسن و کودکان برای سادیست های SS از اهمیتی برخوردار نبودند. آشویتس، تربلینکا، داچائو و بوخنوالد تجسم جهنم روی زمین شد، جایی که مردم به طور سیستماتیک در اتاق های گاز مسموم می شدند و یا از گرسنگی و تحمل ضربات وحشیانه می‌مردند.

1-چگونه او به ترسناک ترین زن تاریخ مشهور شد؟

ایلس کوهلر در درسدن در یک خانواده معمولی متولد شد. در مدرسه، او دانش آموز کوشا و کودکی بسیار شاد بود. در جوانی، به عنوان کتابدار، کار می‌کرد، بین پسران روستایی از موفقیت زیادی برخوردار بود، اما همیشه خود را برتر از دیگران می دانست و به طور واضح در شایستگی هایش اغراق می کرد.

در سال ۱۹۳۴ ، او با کارل کوچ ملاقات کرد که دو سال بعد با او ازدواج کرد.

هنگامی که خودخواهی او با جاه طلبی های SS کارل کوچ همراه شد، ظلمات نهفته ایلس آشکار شد. این زن در تاریخ جهان به عنوان یکی از پیچیده ترین جنایتکاران نازی اعلام شد.

گزارشگرانی که در جلسه دادگاه در پرونده این سادیست خونخوار حضور داشتند، در مطالبی او را منحصراً “عوضی بوخنوالد” و “زن آباژور” خوانده بودند.

در سال ۱۹۳۶ ، ایلس داوطلب شد در اردوگاه کار اجباری ساچسنهاوزن، جایی که کارل در آن خدمت می کرد، کار کند.

در ساچسنهاوس ، کارل در بین اسرا شهرت خود را به عنوان یک سادیست به دست آورد. در آن زمان ، کوچ قدرت زیادی پیدا کرد و با تماشای روزانه نابودی مردم، لذت بیشتری از عذاب زندانیان میگرفت. اما در اردوگاه ، اسرا بیشتر از ایلس می ترسیدند تا از فرمانده.

آغاز بدنام شدن در میان زندانیان

در سال ۱۹۳۷، کارل کوچ به عنوان فرمانده اردوگاه کار اجباری بوخنوالد منصوب شد و ایلس نیز به آن جا رفت. زندانیان گفتند که او غالباً در اطراف اردوگاه قدم می زد و هر کس را که با لباس راه راه ملاقات می کرد شلاق می زد.

گاهی اوقات ایلس با خود یک سگ گرسنه همراه می برد و سگ را به جان زنان باردار یا زندانی های فرسوده می انداخت، از وحشتی که زندانیان تجربه می کردند خوشحال می شد. جای تعجب نیست که آنها او را “عوضی بوخنوالد” می نامیدند.

قاتل

2-چرا مردانی که تتو داشتند از او می ترسیدند؟

اما شور واقعی این خانم خال کوبی بود. او به مردان زندانی دستور داد که لباس خود را درآورند و بدن آنها را معاینه کنند. او به کسانی که خالکوبی نداشتند ، علاقه ای نداشت، اما اگر الگوی عجیب و غریب را بر روی بدن کسی میدید، چشمانش برق می زد، زیرا این بدان معنی بود که او با قربانی دیگری روبرو می شود.

رزرو ویلا و سوئیت در کردان با کمترین قیمت

adv_logo

رزرو ویلا و سوئیت در کردان با کمترین قیمت

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو از سایت شب

yn-ad

بعدها ایلس با نام خانم آباژور لقب گرفت. او برای ایجاد انواع وسایل خانگی از پوست و استخوان مردان به قتل رسیده استفاده کرد و بسیار به این کار افتخار می کرد.

او پوست و استخوان کولی ها و اسیران جنگی را که خال کوبی روی سینه و پشتشان داشتند، پیدا میکرد و معتقد بود برای صنایع دستی مناسب ترین و گسترده ترین قسمت در بدن بود. ایلس مخصوصاً به درست کردن جلد آباژور علاقه زیادی داشت.

یکی از زندانیان، آلبرت گرنوفسکی یهودی، که مجبور به کار در آزمایشگاه آسیب شناسی بوخنوالد بود، پس از جنگ گفت که زندانیانی که توسط ایلس با خال کوبی انتخاب شده بودند، به دیسپانسر منتقل میشدند. آنها در آنجا با استفاده از تزریقات کشنده کشته می شدند.

ترسناک ترین زن تاریخ عکس3

ایلس کوچ از پوست اسرا آباژور درست می کرد

تنها یک راه قابل اعتماد برای نجات از است این “عوضی” و تبدیل نشدن به روی آباژور وجود داشت: اسرا باید پوست خود را مثله می کردند یا در یک محفظه گاز باید می مردند.

ت ت
کدخبر: 223403 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها