این پسر زیبا با جراحی خود را به شکل آدم فضایی در آورد / حیف این چهره نبود؟ + ببینید

پسر جوانی با جراحی خود را شبیه به یک آدم فضایی سیاه رنگ کرد .

این پسر زیبا با جراحی خود را به شکل آدم فضایی در آورد / حیف این چهره نبود؟ + ببینید

به گزارش منیبان ؛ آنتونی لوفردو، مردی ۳۵ ساله است که با تغییر ظاهر افراطی خود و تبدیل شدن به یک «آدم فضایی سیاه» جهان را مبهوت کرده است. ظاهر او آنقدر تکان‌دهنده است که وقتی در خیابان راه می‌رود مردم نفس خود را حبس می‌کنند یا می‌ایستند و به او خیره می‌شوند.

87270807-0-image-a-3_1720816019567

او به خاطر ظاهر عجیب خود با سطح بالایی از طردشدگی در اجتماع روبه‌روست، زیرا رانندگان اوبر از سوار کردن او در ماشین خود خودداری می‌کنند و رستوران‌ها به او خدمات نمی‌دهند. گرفتن مصاحبه شغلی برایش غیرممکن است و یک سال طول کشید تا دولت مکزیک برایش کارت شناسایی صادر کند.

لوفردو که زمانی مرد جذابی بود که به عنوان نگهبان یک کلوپ شبانه کار می‌کرد، زندگی قبلی خود را رها کرد تا هدفش یعنی تبدیل شدن به یک «آدم فضایی سیاه» را دنبال کند.تغییرات افراطی او شامل بریدن بینی و گوش‌هایش، خالکوبی روی کره چشم و سیاه کردن پوستش، برش دادن زبان، تراشیدن دندان‌ها و قطع دو انگشتش است. او همچنین نمادهای شیطانی در گوشتش حک کرده و شاخ‌هایی زیر پوستش کاشته است.

87265741-13628591-Mr_Loffredo_is_pictured_above_before_his_transformation_left_and-a-62_1720820385858

لوفردو که اصالتاً اهل فرانسه است، تحت عمل‌های جراحی متعددی قرار گرفته است، بیش از آنچه بتواند همه را به خاطر بیاورد اما ادعا می‌کند که تنها ۶۵ درصد از بدنش کامل شده است. برنامه‌های آینده او شامل قطع یکی از پاهایش برای جایگزینی آن با پای بیومکانیکی است.

لوفردو تغییرات ظاهری‌اش را در سن ۲۶ سالگی، به دلیل نارضایتی از ظاهر خود و تمایل به شبیه شدن به «خود واقعی‌اش» آغاز کرد. او فاش کرد که شیفتگی‌اش به بدن انسان و ناشناخته‌ها الهام بخش پروژه‌اش بوده است.

در ابتدا لوفردو در مورد تغییر شکل ظاهری‌اش به والدین خود چیزی نگفت. آنها ابتدا شوکه شدند اما بعداً از او حمایت کردند. او به یاد می‌آورد که در روز کریسمس به دیدار آنها رفته بود و اگرچه در ابتدا با چشمانی بهت‌زده به او نگاه می‌کردند، اما خیلی زود ظاهر جدیدش را پذیرفتند. مادرش همیشه به او اجازه داده بود که خواسته‌هایش را دنبال کند، حتی اگر خودش کمی آزرده می‌شد.

87265743-13628591-Mr_Loffreddo_is_pictured_above_during_the_procedure_to_have_his_-a-73_1720820388752

با وجود واکنش‌های نامطلوب، لوفردو عشق زندگی‌اش را پیدا کرده است. او با ملینا شکور، مدل و علاقه‌مند به خالکوبی رابطه دارد. آنها در دسامبر گذشته رابطه خود را به طور علنی فاش کردند و از آن زمان ویدئوهایی را به اشتراک گذاشته‌اند تا عشقشان به یکدیگر را نشان دهند.

لوفردو بخشی از جامعه تغییرات افراطی بدن است که شامل تغییرات داوطلبانه و غیرمتعارف است که چندان از سوی جوامع پذیرفته نمی‌شود. این تغییرات اغلب نیاز به جراحی تخصصی دارند و غیر قابل برگشت هستند.

87265739-13628591-He_shared_this_picture_online_in_January_with_the_caption_Same_f-a-68_1720820388741

لوفردو مجبور شده برای برخی عمل‌ها به کشورهای دیگر سفر کند، زیرا بسیاری از آنها در فرانسه غیرقانونی هستند. این جراحی‌ها اغلب در کلینیک‌ها و مغازه‌های زیرزمینی خالکوبی و تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

با این حال «آدم فضایی سیاه» اکنون ممکن است به فکر تجدید نظر در تغییر شکل‌ خود باشد. قطع پا که لوفردو از پیش برای آن برنامه‌ریزی کرده بود از زمان شروع رابطه‌اش با شکور به تعویق افتاده است

در ماه ژانویه، او فاش کرد که نمی‌خواهد عمل‌های بیشتری انجام دهد و اشاره کرد که از تغییرات ظاهری‌اش پشیمان نیست اما می‌خواهد جنبه‌های جدیدی از زندگی را کشف کند.

او در یک پست اینستاگرامی در ماه فوریه به استفاده از ابزارهای ویرایش عکس برای تحقق بخشیدن به رویاهای برآورده نشده اشاره کرد. و در پست دیگری در ماه آوریل، گفت: «من خودم را به موجودی نادر و زشت تبدیل کردم، اما از آن لذت بردم.»

آخرین ویدیوی مشترک این زوج در ماه می نشان داد که آنها ظاهراً در حال بحث در مورد حذف برخی تتوهای او هستند.

اولین تغییر لوفردو ایجاد «زبان چنگالی» بود و به دنبال آن عمل‌های متعدد دیگری از جمله ایمپلنت در بازوها و سر، آبی کردن دندان‌هایش و ایجاد برش‌هایی در صورتش انجام شد. او تحولات خود را به‌طور مرتب به صورت آنلاین با ۱.۳ میلیون دنبال کننده‌اش در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد.

بسیاری از ویدئوهای او با نظرات منفی کاربران مواجه می‌شود که او را بیمار روانی می‌خوانند یا می‌گویند «ترومای دوران کودکی» دارد اما با همه این‌ها والدینش همواره از او حمایت کرده‌اند.

 


ت ت
کدخبر: 225560 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها