توقیف موتورسیکلت سنگین و میلیاردی در بزرگراه همت تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسنگین ۱۳۰۰ سی سی دیگر در ادامه اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران خبر داد.

توقیف موتورسیکلت سنگین و میلیاردی در بزرگراه همت تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی همه‌خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد می‌کنند، گفت: در ساعت ۱۵:۰۰ ظهر دیروز، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی که در مسیر همت به غرب مقطع یادگار مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بود توسط تیم راهور تهران بزرگ در طرح مهار متوقف و طبق قانون به پارکینگ منتقل شد.

همه خانی افزود: از ابتدای، با توقیف این موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی در این محور، جمع توقیفی‌های موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح (سال ۱۴۰۰) به عدد ۱۸ دستگاه رسید.

به‌گفته این مقام انتظامی، طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف می‌شود.

او اشاره کرد: همچنین در این طرح و در ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته یکدستگاه موتورسنگین ۳۰۰ سی سی دیگر نیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، جوانمردان توسط تیم راهور تهران بزرگ در طرح مهار توقیف و به پارکینگ منتقل شده بود.


ت ت
کدخبر: 22558 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها