تغییر ساعت کاری امروز ادارات این استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: «فعالیت روز شنبه ادارات حوزه جنوب استان با ۲ ساعت و سایر شهرستان‌ها با یک ساعت تعجیل در خروج همراه خواهد بود.»

تغییر ساعت کاری امروز ادارات این استانها

به گزارش منیبان به نقل از فرارو، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: «فعالیت روز شنبه ادارات حوزه جنوب استان با ۲ ساعت و سایر شهرستان‌ها با یک ساعت تعجیل در خروج همراه خواهد بود.»

مجید بگلریان جمعه شب اظهار کرد: با توجه به استمرار کم سابقه گرمای هوا در این استان، فعالیت ادارات شهرستان‌های حوزه جنوب استان شامل آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران با ۲ ساعت تعجیل در خروج خواهد بود.

 وی افزود: همچنین فعالیت شهرستان‌های حوزه شمال استان شامل ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار، هلیلان و ایوان با توجه به پیش بینی ورود موج گرما به استان در روز شنبه با یک ساعت تعجیل در خروج خواهد بود.

وی یادآورشد: تعجیل در خروج ساعت کار ادارات استان در راستای مدیریت و کنترل مصرف انرژی برق با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در روز شنبه است.

بگلریان خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌های عزیز ایلامی درخواست می‌شود که با توجه به شدت گرما در روز شنبه، همکاری لازم را در خصوص مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی برق را داشته باشند.

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی، غرب کشور شاهد افزایش دمای هوا برای روز‌های شنبه و یکشنبه خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 226044 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها