یک نوزاد ترسناک شبیه سیب به دنیا آمد/ عکس

ریزترین نوزاد دنیا با وزنی کمتر از 1 کیلو و تقریبا هم وزن با یک سیب به دنیا آمد و در کمال ناباوری زنده ماند و پس از ماه ها تحت مراقبت بودن سلامت به خانه بازگشت!!

یک نوزاد ترسناک شبیه سیب به دنیا آمد/ عکس

به گزارش منیبان، تولد عجیب ریزترین نوزاد جهان با وزن کمتر از 1 کیلوگرم!! نوزادی با وزن کمتر از 1 کیلو در سنگاپور متولد شده و رکورد ریزترین نوزاد قبلی را زده است. در ادامه این مطلب از سایت ترین تاپ به معرفی ریزترین نوزاد دنیا می پردازیم.

نوزاد

تولد نوزادی متفاوت با تمام نوزادان جهان، رکورد ریزترین نوزاد جهان را جابجا کرد. این دختر 212 گرمی، 24 سانتی متر قد داشته و در شرایطی حساس متولد شد. چون وزن این نوزاد و رنگ ائلیه پوستش هم وزن و همرنگ سیب بود این نوزاد به سیب قرمز معروف شد.

حتما شما هم تصاویر مرتبط به نوزادان بسیار ریز و کوچک را به طور تصادفی دیده اید و می دانید که چند نوزاد با وزنی غیرقابل باور، رکورد دار این موضوع هستند. تمام آنچه دیده و شنیده اید را کنار بگذارید چرا که نوزادی با تولدش در یکی از بیمارستان های سنگاپور به نوعی که در این بخش خواهید خواند، رکوردهای قبلی را شکست و برای رسیدن به حد نرمال، ماهها در بخش ویژه ی بیمارستان ماند.

همه چیز برای زایمان فراهم شد و ساعاتی بعد " کویک یو ژوان " دختر 212 گرمی، بدنیا آمد. وضعیت نوزاد هنگام تولد به هیچ وجه مناسب و امیدوار کننده نبود اما تیم پزشکی بیمارستان ملی سنگاپور تصمیم داشتند به هر شکلی او را به وزن و شرایط ایده آل برسانند.


ت ت
کدخبر: 227021 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها