توالت عمومی تمام شیشه ای در وسط خیابانهای ژاپن/ عکس

چرا ژاپن در خیابان های شهر توالت های شیشه ای شفاف ساخته است؟ ژاپن بین همه کشورها یکی از غیرمعمول ترین و اسرارآمیزترین کشورهای جهان و از نظر فن آوری های مختلف پیشرفته ترین کشورها است.

توالت عمومی تمام شیشه ای در وسط خیابانهای ژاپن/ عکس

به گزارش منیبان، چرا ژاپن در خیابان های شهر توالت های شیشه ای شفاف ساخته است؟ ژاپن بین همه کشورها یکی از غیرمعمول ترین و اسرارآمیزترین کشورهای جهان و از نظر فن آوری های مختلف پیشرفته ترین کشورها است. البته مردم ژاپن مدرن، علی رغم فرهنگ و سنت های منحصر به فردشان، همگام با زمان هستند و گاهی اوقات خیلی جلوتر از این زمان هستند و این به خوبی در نوآوری های فن آوری آنها منعکس شده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

توالت

مردم اینجا همه معتاد به کار هستند، بنابراین چرت زدن در غیر معمول ترین مکان که چنین فرصتی وجود دارد ، در این کشور یک امر عادی تلقی می شود. به علاوه ، ترک محل کار زودتر از مدیر بی عدالتی آشکار و حداقل نقض نظم و انضباط کاربه حساب می آید.

برای شهروندان ما، آموزش، پرورش و شیوه زندگی این مردم کاملاً مشخص نیست و بعضاً غیرقابل قبول است. جالب ترین چیز این است که درک آنها از جهان پیرامون و آنچه ایجاد می کنند در بسیاری از کشورها عجیب است.

منبع: مجله گفتنی


ت ت
کدخبر: 227053 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها