اطلاعیه جدید تعطیلی ادارات و بانک های تهران فردا سه شنبه ۲۳ مرداد

ادارات و بانک های استان تهران فردا تعطیل نیست و تا این لحظه ساعت کاری ها هم تغییر نکرده است.

اطلاعیه جدید تعطیلی ادارات و بانک های تهران فردا سه شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش منیبان به نقل از 9 صبح، درپی افزایش شدید دمای هوا و تداوم گرما و به منظور حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت برخی مراکز دولتی در برخی از استانها تغییر ساعت به همراه داشته است.

 ادارات و بانک های استان تهران فردا تعطیل نیست و تا این لحظه ساعت کاری ها هم تغییر نکرده است.

تغییر ساعت کاری ادارات هرمزگان 

 محسن خاکی نهاد گفت: باتوجه به تداوم گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق در استان، ساعت کاری ادارات همچنان با کاهش ادامه دارد.

خاکی نهاد افزود: ساعت کاری ۶ تا ۱۳ برای همه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌ها تا اطلاع ثانوی برقرار است و همچنان واحد‌های امدادی، اورژانسی و درمانی خدمات رسان در استان هرمزگان از این قاعده مستثنی هستند.

تغییر ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از شنبه ۲۰ مرداد تا پایان هفته ۲۵ مردادماه به دلیل افزایش دما از ۶ صبح تا ۱۲ ظهرخواهد بود.

مرادعلی پیوند با اشاره به اینکه این تصمیم نظر به پیش بینی افزایش دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در ایام پیش رو اتخاذ شد، عنوان کرد: این تغییر ساعات در راستای حمایت از بخش صنعت و کشاورزی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیم شامل حال دستگاه‌های خدمات‌رسان، درمانی، نظامی و مراکزی دارای نوبت کاری و کشیک نمی‌شود، افزود: این تصمیم تنها برای تا پایان هفته جاری بوده است و در صورت نیاز برای ادامه این تصمیم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تغییر ساعت کار بانک‌ فردا استان مرکزی

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور؛ ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثناء دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روز‌های شنبه الی پنجشنبه (۲۰ الی ۲۵ مرداد) ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط هستند.


ت ت
کدخبر: 230256 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها