بلند شدن دختره مرده از روی تخت بیمارستان همه را ترساند

دختر جوانی که همگان فکر میکردند مرده و در سوگ او نشسته بودند و بستگان به دنبال خرید قبر برای تدفینش بودند به ناگهان از مرگ برخواست و زنده شد. اما ماجرا از چه قرار است؟

بلند شدن دختره مرده از روی تخت بیمارستان همه را ترساند

به گزارش منیبان؛ ​دختر جوان که بدلیل خودکشی دچار مرگ مغزی شده بود، پیش از تدارک مراسم خاکسپاری به زندگی بازگشت؛ ماجرای عجیبی که جزئیاتش را در این بخش می خوانید یکی از معجزات شگفت انگیزی است که در یکی از بیمارستان های اروپا رخ داد.

اِما پرایس بعد از مشکلات عنوان نشده در محل کارش اقدام به خودکشی کرده بود و این خودکشی او را راهی بخش مراقبت های ویژه کرده و در نهایت مرگ مغزی اش تایید شد. پزشکان که بازگشت او ره زندگی را غیرممکن میدانستند از خانواده‌اش خواستند تا برای برگزاری مراسم تشییع جنازه‌ آماده شوند.

بعد از چندین روز، این دختر که با دستگاه تنفس مصنوعی زنده مانده بود از دستگاهها جدا شد و برای سپری شدن مراحل پزشکی قانونی روی تخت مخصوص قرار گرفت ولی ظاهرا خواست خداوند این بود که او به زندگی بازگردد.

در کمال ناباوری و درست زمانی که خانواده اش در حال تدارکات مهیا کردن قبر و.. برای او بودند ناگهان پرایس از کما بیدار شد و در عرض 30 دقیقه توانست به راحتی و مثل سابق نفس بکشد و تکان هایی به بدنش داده و به زندگی بازگردد.


ت ت
کدخبر: 232209 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها