تغییر چهره مرد جوان خوشتیپ بعد از طلاق/ مرد بیچاره نابود شد+عکس

تغییرات چهره این مرد جوان بعد از طلاق از همسرش به قدری غیر قابل باور است که از سراسر جهان برای مصاحب با این مرد اعلام آمادگی کرده اند.

تغییر چهره مرد جوان خوشتیپ بعد از طلاق/ مرد بیچاره نابود شد+عکس

به گزارش منیبان؛ یک مرد 24 ساله چینی که پنج ماه آخر عمر خود را پس از جدایی دردناک از همسرش در کوهستان گذرانده بود، اکنون حداقل دو برابر سنش به نظر می رسد. مرد جوانی که تصویرش را ادامه مشاهده می کنید دو برابر سنش به نظر می‌رسد، نه به دلیل برخی اختلالات ژنتیکی نادر، بلکه صرفاً به این دلیل که پس از جدایی تصمیم گرفت در کوه‌های شمال و غرب چین و دور از همه زندگی کند.

این مرد پس از انتشار ویدئویی که در آن شناسنامه خود را به دوربین نشان داد تا ثابت کند در اوایل 20 سالگی خود قرار دارد، در کشورش به شهرت رسید.

در ویدئوی وایرال شده از او، فردی که فیلمبرداری می کند او را عمو خطاب میکند و این کوهنورد با ظاهر خشن می گوید که تنها 24 سال دارد و کارت شناسایی خود را جلوی دوربین می گیرد تا نشان دهد که در دسامبر 2000 به دنیا آمده است.

این مرد که بومی استان هبی در شمال چین است، گفت که پس از پناه آوردن به کوه ها برای مبارزه با افسردگی ناشی از جدایی از همسرش، به سرعت شروع به پیری کرد. وقتی شنید که پیاده‌روی در فلات چینگهای-تبت می‌تواند ذهن آدمی را پاک کند، چمدان‌هایش را بست، در چرخ کوچکی گذاشت و سبک زندگی زاهدانه‌ای را در پیش گرفت. او شفافیتی را که به دنبالش بود پیدا کرد، اما تجربه پنج ماهه نیز باعث شد که نسبت به سنش به طرز تکان دهنده ای پیر به نظر برسد.

این مرد 24 ساله گفت که طاسی زودرس او نتیجه قرار گرفتن زیاد در معرض نور مستقیم خورشید است که به فولیکول های مو آسیب رسانده است. پوست صورت او نیز بسیار پیرتر از عکس‌های قبل به نظر می‌رسد، و موهای صورت او که تصمیم گرفت برای محافظت از چهره‌اش در برابر اشعه ماوراء بنفش رشد کند، او را مسن‌تر نشان می‌دهد.

پیر-شدن-مرد-جوان


ت ت
کدخبر: 232212 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها