کار شرم آور این مرد با همسرش در جنگل (عکس +18)

اقدام زشت و کثیف این مرد با زن بینوا در جنگل غیر قابل باور است اما بعد از روشن شدن ماجرا او از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

کار شرم آور این مرد با همسرش در جنگل (عکس +18)

به گزارش منیبان؛ دعوا و درگیری زن و شوهرها امری طبیعی است و به قول بعضی ها نمک زندگی است ولی بشرط آنکه شوری اش زندگی را به باد ندهد و ماجرا به جایی نکشد که هریک از طرفین بخواهند برای راحت کردن خود، طرف مقابل را به اوضاعی دچار کنند که نمونه اش را در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

زن بینوا در وضعیتی نامناسب توسط یک چوپان محلی پیدا شد. زنی که ظاهرا 40 روز با یک زنجیر و توسط شوهرش به درختی در دل جنگلی در هند بسته شده و رها گشته بود.

زنی-که-به-درخت-زنجیر-شد

این زن که ظاهرا یک آمریکایی مقیم هند است در تمام این مدت بدون آب و غذا به درخت وصل بود و بدلیل نرسیدن آب و غذا به او همچنین تحت فشار زنجیر اطراف بدنش دچار ورم شه بود. صدای ناله های این زن 50 ساله چوپان محلی را متوجه حضور او در دل جنگل کرده و منجر به نجات او از مرگ حتمی می‌شود.

وضعیت این زن به گونه ای است که حتی قادر به حرف زدن نبوده و شرح ماجرای خود را با نوشتن روی کاغذ به نیروهای پلیس توضیح داده است. این زن رها شده در جنگل فعلا تحت درمان و مراقبت های ویژه در بیمارستان است تا توانایی تکلم و حرکت خود را بازیابد.

این زن آمریکایی حدود 10 سال پیش برای زندگی به هند آمده بود و گفته است که مقصر به درخت بسته شدن و رها گشتن او در دل جنگل، همسر سابقش بوده.


ت ت
کدخبر: 232217 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها