دولت اصرار دارد بگوید این مرد مرده است+عکس

در دنیا اتفاقات عجیب زیادی در حال رخ دادن است اما یکی از باورنکردنی ترین داستان ها مربوط به مرد زنده ای است که مرده.

دولت اصرار دارد بگوید این مرد مرده است+عکس

به گزارش منیبان؛ یک مرد هندی که به ناحق توسط دولت مرده اعلام شده بود، تصمیم گرفت به هر قیمتی شده زنده بودن خود را ثابت کند برای همین دست به کاری دور از انتظار زد؛ کاری که جزئیاتش را در ادامه این بخش  می خوانید.

بابورام بیل، مردی 40 ساله اهل روستای میتورا راجستان، مدت‌ها در تلاش بود تا مقامات را متقاعد کند که باوجود صدور گواهی فوت به نام او، هنوز زنده است. او سعی کرد به بزرگان روستا و مقامات ایالتی مراجعه کرد، اما فایده ای نداشت، بنابراین تصمیم گرفت به سراغ گزینه افراطی تری برود.

بابرام از ترس اینکه تمام اموالش پس از "مرگ"ش توسط دولت مصادره شود، به این نتیجه رسید که تبدیل شدن به یک جنایتکار جدی بهترین راه است برای همین یک چاقو و یک بطری بنزین را برداشت و شروع به ایجاد وحشت در یک مدرسه محلی کرد.

مرد ناامید پس از ورود به مدرسه چولی برا دهارانا، دو معلم و همچنین یکی از والدین را به شدت مجروح کرد. بر اساس گزارش پلیس، بابورام بیل چندین دانش آموز و معلم را نیز گروگان گرفت تا اینکه نیروهای انتظامی به آنجا رسیدند و او را دستگیر کردند.

در جریان بازجویی، مرد راجستانی توضیح داد که به اشتباه او را مرده اعلام کرده اند و پس از تلاش های مکرر برای باطل شدن گواهی مرگش، او ناامید شد تا ثابت کند زنده است. او تصور می کرد که ارتکاب جنایات جدی و ثبت نامش به عنوان یک مجرم میتواند زنده بودنش را ثابت کند.

بابورام بهیل به دلیل جنایات خود بازداشت شده است تا شاید بالاخره نقشه اش اثر کند. جالب اینجاست که مورد این مرد 40 ساله در هند چندان غیر معمول نیست و پیش از این هم چند نفری با همین مشکل روبرو شده اند.


ت ت
کدخبر: 232220 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها