مگر مرد هم آنقدر زیبا می‌شود؟ +عکس باورنکردنی

این مرد بواسطه زیبایی اش بارها به مشکل برخورده و میتوان گفت زیبایی‌اش برایش دردسرساز شده است.

به گزارش منیبان؛ با نگاه به عکس هایش تصور میکنید او یک نوجوان 16-17 ساله است؛ بدلیل اینکه پوست و ظاهرش این چنین نشان می‌دهد و نمیتوان سن بالاتری را به او نسبت داد ولی سن واقعی اش بیشتر از این حرفهاست که قطعا با خواندنش شوکه می شوید.

براندون مایلز می که تصویرش را در ادامه این بخش مشاهده می کنید، 35 سال سن دارد ولی چهره اش این را نشان نمیدهد. او علت ظاهر فوق العاده جوان خود را به رژیم ضد پیری شخصی خود که شامل رژیم غذایی متعادل، حداقل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، و حداقل هشت ساعت خواب در شب است، نسبت داده و بجز این چند مورد، هیچ راز دیگری در پس این جوانی حسرت برانگیز وجود ندارد.

این مرد 35 ساله که شبیه نوجوانان 15 ساله است، بواسطه زیبایی و جوانی پوست صورتش بارها به مشکل برخورده؛ به عنوان مثال چندین بار در فرودگاه برای اثبات سن واقعی اش و صحت اطلاعات پاسپورتش توسط ماموران فرودگاه به بخش بازرسی منتقل شده است.

این مرد 35 ساله ادعا می کند که همیشه در مورد سلامتی خود بسیار هوشیار بوده است. در سن 15 سالگی، او شروع به دوری از نور مستقیم خورشید و ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی خود کرد، مانند مصرف بیشتر غذاهای گیاهی و چای سبز، و در سن 19 سالگی قند، غلات و کربوهیدرات ها را حذف کرد.

او به عنوان راز جوانی صورت خود اینطور میگوید:

من در تمام عمرم از نور خورشید دور بودم.

مرد زیبا

اغلب یک هودی می پوشم تا جلوی نور خورشید را بگیرم و از پوشش های برای دست هایم استفاده می کنم.

هرگز ورزش سنگین نمی کنم چراکه ورزش بیش از حد سنگین می تواند باعث ایجاد استرس در بدن شده و باعث پیری بدن شود.


ت ت
کدخبر: 232224 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها