فاجعه در مطب دندانپزشکی جوان مردم را به فنا داد!

ممکن است شماهم جز افرادی باشید که ترس از دندانپزشکی دارند، مطمئنا با خواندن این مطلب ترستان بسیار بیشتر خواهد شد.

فاجعه در مطب دندانپزشکی جوان مردم را به فنا داد!

به گزارش منیبان؛ در عصر حاضر، کشیدن دندان به عنوان یک روش نسبتاً معمول در نظر گرفته می شود که حداقل خطر را برای زندگی بیمار به همراه دارد، اما یک اتفاق عجیب که جزئیاتش را در این بخش خوانید، نشان داد که "حداقل" مترادف با "صفر" نیست.

پسر جوان 23 ساله چینی، به نام وانگ برای درمان دندان درد خود به بیمارستان رفت و پس از معاینه دندان های او، دندانپزشک به این نتیجه رسید که دو تا از دندان هایش نیاز به کشیده شدن دارد و وانگ با این تجویز موافقت کرد. پس از انجام این عمل، از پسر خواسته شد تا کمی اشعه ایکس دندان بگیرد و مدتی بعد، کار دندان پزشک به پایان رسید اما هنگامی که پسر بینوا از روی صندلی بلند شد، ناگهان از هوش رفت و روی زمین افتاد

وانگ برای درمان اورژانسی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان آنجا متوجه شدند که او پس از کشیدن دو دندان دچار خونریزی داخل جمجمه شده است. این مرد جوان تحت عمل جراحی اورژانسی کرانیوتومی قرار گرفت، اما به دنبال این عمل پیچیده به کمای عمیق رفت و 14 روز بعد به دلیل نارسایی چند عضو داخلی فوت کرد.

پرونده مرد جوان همه را شوکه کرده و خانواده او در حال حاضر درگیر یک نبرد قانونی با بیمارستان هستند و کارکنان را به سهل انگاری پزشکی متهم کرده اند که در نهایت باعث مرگ وانگ شد. از سوی دیگر این بیمارستان مدعی است که دندانپزشک پروتکل و مقررات درمانی را زیر پا نگذاشته و از پرداخت مبلغ درخواستی خودداری می کند. خانواده وانگ درخواست غرامت 1.8 میلیون یوان (251000 دلار) کرده اند، اما بیمارستان فقط حاضر است 600000 یوان (84000 دلار) بپردازد.


ت ت
کدخبر: 232748 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها