بدشانسی این زندانی حرص آدم را در می‌آورد!

وقتی صحبت از بدشانس ترین آدم های دنیا می شود، نمیشود داستان یک زندانی بد شانس را شنید و او را در این لیست قرار نداد.

بدشانسی این زندانی حرص آدم را در می‌آورد!

به گزارش منیبان؛ برای هر زندانی، روز آزادی بهترین روز عمرش محسوب میشود به شرط آنکه مثل شخصیت داستان این بخش ، با بی فکری آن را تبدیل به بدترین روز عمر خود نکند.

مردی بنام "کامولجون کالونوف" که 22 سال اخیر عمرش را به اتهامات مختلف در زندان سپری کرده بود، بعد از مدتها تلاش و کشیدن نقشه فرار بالاخره موفق به فرار از زندان شد اما درست در همان زمانی که نباید این کار را انجام میداد.

ساعت 4 صبح بود که آقای "کامولجون کالونوف" موفق به فرار از زندان شد؛ ساعت 4 همان روزی که قرار بود برای همیشه آزاد شود، یعنی درست در روز آزادی اش اقدام به فرار از زندان کرد و با بی فکری خود را دوباره به عنوان یک متهم فراری در لیست زندانیان جدید قرار داد.

اینطور که پیداست او از حکم آزادی اش مطلع نبوده و از آنجایی که جرم های سنگینی در پرونده خود داشت، هرگز امید به آزادی نداشت برای همین تصمیم گرفته بود که پس از 22 سال که مدت زمان طولانی است، با یک نقشه حرفه ای از زندان فرار کند و باقی عمرش را در آزادی بگذراند هرچند با این اقدام اشتباهش، فرصت آزادی را از خود سلب کرد و هر زمان بازداشت شود، به جرو اقدام به فرار از زندان باید دوره محکومیت جدید خود را طی کند.


ت ت
کدخبر: 232816 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها