حرکت جنجالی آقای رئیس جمهور جلوی همه+عکس

آقای رئیس جمهور به همراه همسر و برخی از همراهان خود در موقعیتی قرار گرفت تا مقابل همه به وفاداری اش در زندگی مشترک اعتراف کند.

حرکت جنجالی آقای رئیس جمهور جلوی همه+عکس

 

به گزارش منیبان؛ وقتی همسر فردی مشهور و مهم باشی، طبیعی است که به برخی اتفاقات و اخبار واکنش نشان داده و حس حسادت بر تو غلبه کند اما اینکه چه واکنشی از خود نشان دهی، میتواند غیرطبیعی باشد؛ این را با وایرال شدن ویدئوی اقدام حسودانه همسر رئیس جمهور میتوان به خوبی درک کرد، ویدئویی که صحنه ای از آن را در این بخش از سرگرمی مشاهده می کنید.

ماجرا از این قرار است که رئیس جمهور کنیا که ظاهرا از سوی همسرش تحت فشار بود، با برگزاری یک نشست خبری کاملا رسمی اعلام کرد که تنها یک همسر دارد و تمام. این اتفاق که به سرعت در میان کاربرانی فضای مجازی وایرال شد، واکنش های طنز و جالب بسیاری را بر عهده داشت که البته نوع نگاه و چهره بسیار جدی و عصبانی زن آقای رئیس جمهور در این نشست خبری، خود به تنهایی سوژه ای مجزا محسوب میشد.

خانم لوسی موتوهی، همسر رئیس جمهور سابق کنیا در زمان ریاست جمهوری همسرش او را مجبور کرد تا برای شفاف سازی برخی مسائل و پایان دادن به شایعات، بطور رسمی اعلام کند که تنها یک همسر داشته و حرفهایی که گفته می شود صحت ندارد.


ت ت
کدخبر: 232850 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها