شغل سابق موبایل قاپ معروف تهران لو رفت!+ عکس

موبایل قاپ کلاه دار که در تهران به موبایل قاپ خیابان استاد معین یا آرسن لوپن تهران معروف شده بود فکر میکنید قبل از دزدی چکاره بود؟

شغل سابق موبایل قاپ معروف تهران لو رفت!+ عکس

به گزارش منیبان؛ طی روزهای گذشته در فضای مجازی فیلم‌های موبایل قاپ معروف تهران که به آرسن لوپن پایتخت مشهور بود،سر و صدای زیادی را ایجاد کرد و واکنش های فراوانی را در پی داشت. شاهین صمدپور نیز چندین بار فیلم های سارق خیابان استاد معین را منتشر نمود و پیش بینی کرد که این سارق پس از رسانه ای شدن به زودی دستگیر می شود.

خوشبختانه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، سارقان حرفه‌ای گوشی‌های تلفن همراه، شناسایی و دستگیر شدند. پس از دستگیری سارقان فیلمی از اعترافات آنان منتشر شده که در این بخش به آن می پردازیم.

پس از دستگیری سارقان ویدیویی از آنها در فضای مجازی منتشر شد که متهم اصلی در این ویدیو چنین می گوید:

بیست سالمه و سابقه دارم اما اعتیاد ندارم. از ناچاری و بدبختی و بی پولی رفتم سراغ سرقت، همدست من همکلاسیم بوده، توی همه جای تهران می چرخیدیم و می رفتیم کسانی که حواسشون نبود، گوشیشون رو می گرفتیم.

یک ماهه که سرقت می کردم و تعداد سرقت ها یادم نیست و نشمردم.

شغل قبلی من خیاط بوده و نتونستم با این شغل خرج خونه و اجاره خونه رو بدم به همین خاطر اومدم بیرون از خیاطی.

بعد از پخش شدن فیلم ها ترسیدیم و بعد از اینکه اولین فیلم دراومد دیگه سرقت انجام ندادیم و متواری شدیم.

فرمانده انتظامی تهران در توضیحاتی اعلام کرد که تا این لحظه حدود 10 فقره سرقت مشخص شده است و تحقیقات ادامه دارد، سارقان تهران 4 بار مخفیگاه خود را تغییر دادند اما باز هم شناسایی شدند.


ت ت
کدخبر: 233035 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها