زرق و برق طلا کار دست زن اراکی داد!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از زمین‌گیری و دستگیر شدن اعضای باند سارقان مسلح با تیراندازی پلیس در اراک خبر داد و گفت: در پی سرقت مسلحانه طلا از یک خانم سالخورده حدود یک ماه‌ونیم گذشته در اراک و متواری شدن سارقان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

زرق و برق طلا کار دست زن اراکی داد!

به گزارش منیبان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از زمین‌گیری و دستگیر شدن اعضای باند سارقان مسلح با تیراندازی پلیس در اراک خبر داد.

گفت: در پی سرقت مسلحانه طلا از یک خانم سالخورده حدود یک ماه‌ونیم گذشته در اراک و متواری شدن سارقان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.  سرهنگ کارآگاه کامیار چهری افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند و عصر روز پنجشنبه 8 شهریور ماه که خودروی سارقان به قصد سرقت مسلحانه مجدد وارد شهر اراک شد، در تور اطلاعاتی مأموران پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب‌وگریز، سرانجام خودروی متهمان با تیراندازی مأموران متوقف شد. در این راستا 2 نفر از سارقان که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار هستند دستگیر شدند. همچنین در بازرسی از خودروی سارقان مسلح یک قبضه سلاح گرم و پلاک‌های جعلی خودرو کشف شد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به اعترافات متهمان این سرقت اشاره کرده و در این رابطه اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری بلافاصله به سرقت به عنف طلا از خانم سالخورده اهل اراک اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد. 


ت ت
کدخبر: 233610 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها