این زن شبانه در خیابان جولان می‌داد و آدم می‌کشت!

پس از ماه‌ها تلاش و تحقیقات، پلیس تورنتو موفق شد "ملکه شب"، قاتل سریالی معروف به نام نیکول موریس را دستگیر کند. نیکول موریس که به دلیل قتل‌های شبانه‌اش در میان زنان جوان شناخته می‌شود، مسئول مرگ حداقل 9 زن در تورنتو بود.

این زن شبانه در خیابان جولان می‌داد و آدم می‌کشت!

 

به گزارش منیبان؛ پرونده "ملکه شب" از زمانی آغاز شد که اولین قتل در تابستان 2023 گزارش شد. نیکول موریس قربانیانش را به شیوه‌ای مشابه و در ساعات شبانه به دام می‌انداخت. الگوی قتل‌ها شامل روش‌های مشابه و جنایات در مکان‌های مشابه بود که به سرعت موجب شناسایی الگوی خاص شد.

دستگیری و شواهد

دستگیری نیکول موریس پس از یک تعقیب و گریز فشرده و تحلیل دقیق شواهد حاصل از صحنه‌های جرم انجام شد. پلیس با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و دوربین‌های مداربسته موفق شد محل سکونت او را شناسایی کرده و در آنجا اقدام به دستگیری کند. شواهدی از جمله لباس‌های آلوده به خون و یادداشت‌های شخصی نیکول موریس در محل یافت شد.

واکنش عمومی و پیگیری‌ها

دستگیری "ملکه شب" به سرعت در رسانه‌های محلی و بین‌المللی پوشش داده شد. جامعه تورنتو و خانواده‌های قربانیان از این خبر ابراز رضایت کردند و انتظار دارند که عدالت به درستی اجرا شود. تحقیقات ادامه دارد تا شواهد بیشتری از فعالیت‌های نیکول موریس و همدستان احتمالی او جمع‌آوری شود.


ت ت
کدخبر: 233645 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها