ترفند عجیب سارق برای سرقت 30 میلیاردی در امن ترین شهر ایران

اعتماد به غریبه، پشیمانی 30 میلیاردی! سارق با ترفند عجیب، طلا و جواهرات را سرقت کرد.

ترفند عجیب سارق برای سرقت 30 میلیاردی در امن ترین شهر ایران

 

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی اصغر جمالی جزئیات این خبر را این‌گونه بیان کرد:در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام سرقت از منزلش، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

او افزود:مالباخته که به تنهایی در منزل خود زندگی می‌کرد، به تازگی با فردی جوان آشنا شده بود. این فرد چندین بار به بهانه داشتن توانایی‌های خاص و کار با انرژی‌های ماورایی، خوابه‌ای را بر او ایجاد کرده و به منزل او رفت‌وآمد می‌کرد. در یکی از این دیدارها، پس از شناسایی محل ذخیره‌سازی طلا و جواهرات، سارق با فریبی مالباخته را از محل نگهداری اموالش دور کرده و اقدام به سرقت کرد.

سرهنگ جمالی ادامه داد:کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند سارق را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کنند.

فرمانده پلیس کیش همچنین تصریح کرد:این سارق با شیوه‌های مختلف از دیگر افراد نیز سرقت کرده و مالباخته‌های دیگری نیز شناسایی شدند. در حال حاضر، بیش از 30 میلیارد ریال طلا و جواهرات از وی کشف شده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش هشدار داد که کیشوندان باید از نمایش زیورآلات و جواهرات خود در معابر عمومی و در برابر افراد ناشناس خودداری کنند و به هیچ عنوان به غریبه‌ها اعتماد نکنند. او تأکید کرد که اعتماد به افراد ناشناس و اجازه ورود آن‌ها به منزل ممکن است پیامدهای خطرناکی به همراه داشته باشد و از کیشوندان و گردشگران خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، با شماره 110 تماس بگیرند.


ت ت
کدخبر: 234122 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها