سکوت پاول دوروف پس از بازداشت در فرانسه شکست

پاول دوروف سکوت خود را شکست و در حساب شخصی خود در تلگرام بیانیه داد.

سکوت پاول دوروف پس از بازداشت در فرانسه شکست

به گزارش منیبان، در بخشی از این بیانیه آمده است:

 تلگرام یک نماینده رسمی در اتحادیه اروپا دارد که درخواست های اتحادیه اروپا را می‌پذیرد و به آنها پاسخ میدهد. آدرس ایمیل او برای هر کسی در اتحادیه اروپا که «آدرس تلگرام اتحادیه اروپا برای مجریان قانون» را در گوگل جستجو کند، در دسترس عموم قرار گرفته.

اگر کشوری از یک سرویس اینترنتی ناراضی باشد، طبق قاعده مشخص باید علیه آن سرویس اقدام قانونی کند. استفاده از قوانین مربوط به دوران قبل از گوشی های هوشمند برای متهم کردن یک مدیر عامل به جرایم ارتکابی توسط  «اشخاص ثالث» در پلتفرمی که او (دوروف) مدیریت میکند، رویکرد نادرستی است. 

ما متعهد به تعامل با تنظیم کننده ها برای یافتن تعادل مناسب هستیم. بله، ما بر اصول خود ایستادیم: تجربه ما بر اساس ماموریت ما برای محافظت از کاربران خود در رژیم‌های استبدادی شکل گرفته. اما ما همیشه پذیرای گفتگو بودیم و هستیم.

زمانی که ایران خواستار مسدود کردن کانال‌های معترضان مسالمت‌آمیز شد، ما نپذیرفتیم و تلگرام در ایران ممنوع شد. ما آماده ترک بازارهایی هستیم که با اصول ما سازگار نیست، چون ما این کار را برای پول انجام نمیدهیم. ما با نیت به ارمغان آوردن نیکی و دفاع از حقوق اولیه مردم، به ویژه در مکان هایی که این حقوق نقض میشود، هدایت میشویم.


ت ت
کدخبر: 234326 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها