قطع انگشت دختر بچه خردسال در نقاله فرودگاه مهرآباد تهران + عکس دلخراش

دختربچه 4 ساله در محل تحویل چمدان ها در فرودگاه مهرآباد همراه خانواده اش منتظر چمدان هایشان بودند که انگشتش در بین دیواره و ریل نقاله مکانیکی گیر کرد و قطع شد.

قطع انگشت دختر بچه خردسال در نقاله فرودگاه مهرآباد تهران + عکس دلخراش

به گزارش منیبان؛ ساعت 12:30 دقیقه چهارشنبه 21 شهریور ماه دختر بچه ۴ساله ای به نام حنا همراه مادر و خانواده اش از اردبیل وارد فرودگاه مهر آباد تهران شد و در کناره خانواده اش منتظر ورود چمدان ها روی نقاله مکانیکی محل تحویل چمدان ها بود که در زمان ورود چمدان ها روی نقاله مکانیکی دخترکوچولو ناگهان انگشت اشاره اش بین نقاله و دیوار کناری گیر کرده و انگشت اشاره اش قطع شد.

لیلا بیات، مدیر روابط عمومی فرودگاه مهر آباد در خصوص این حادثه گفت: نقاله مکانیکی تحویل چمدان ها هیچ مشکل و نقص فنی نداشته و دختربچه 4 ساله بخاطر سهل انگاری انگشتش را داخل ریل نقاله برده و این حادثه تلخ رخ داده است که ما پیگیر ماجرا هستیم.

انگشت

او افزود: دختر بچه خیلی زود توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و عمل پیوند نیز روز گذشته صورت گرفته است.در صورت شکایت خانواده حنا کوچولو بررسی های قضایی می تواند علت این حادثه را مشخص کند و در صورت وجود مقصر احتمالی اقدامات قانونی در این خصوص صورت گیرد.

منبع:رکنا


ت ت
کدخبر: 235540 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها