زلزله شدید در خراسان/ آخرین جزئیات در خصوص خسارات

دو زمین لرزه ۴.۱ و ۴.۷ ریشتری بامداد یکم مهرماه در مرکز استان خراسان شمالی خسارتی در پی نداشت.

زلزله شدید در خراسان/ آخرین جزئیات در خصوص خسارات

به گزارش منیبان؛ دو زمین لرزه 4.1 و 4.7 ریشتری بامداد یکم مهرماه در مرکز استان خراسان شمالی خسارتی در پی نداشت.

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی در این باره، اظهار داشت: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، زلزله 4.7 ریشتری در استان خراسان‌ شمالی، هیچ گونه خسارتی قابل ملاحظه‌ای در پی نداشته است.ترک خوردگی‌های سطحی در برخی از منازل روستایی مشاهده شده است.هلال‌احمر خراسان‌ شمالی کماکان در تمام شعب و پایگاه‌ها در آماده‌باش کامل است.

غلامرضا شفیق، مدیرکل مدیرت بحران استانداری خراسان شمالی نیز اظهار داشت: دو زلزله 4.1 و 4.7 ریشتری بامداد یک شنبه مرکز خراسان شمالی را لرزاند.

وی در ادامه با اشاره به اعزام 20 تیم ارزیابی به مناطق مختلف، گفت: تا این لحظه فقط خسارت جزیی ترک خوردگی منازل گزارش شده است.7 نفر از همشهریان بجنوردی حین فرار دچار مصدومیت‌های جزیی شدند که همگی پس از مداوا از مراکز درمانی ترخیص شدند.در لحظات اولیه وقوع زلزله بر اثر ازدحام شاهد ترافیک در برخی از معابر شهری در بجنورد بودیم که با حضور به موقع نیروهای انتظامی این موضوع هم مدیریت شد.

دو زلزله بالای 4 ریشتر در ساعت 3:21 و 3:28 بامداد امروز بخش‌هایی از استان خراسان شمالی به ویژه مرکز استان را لرزاند که موجب ترس و دلهره مردم شد. تعداد زیادی از مردم بجنورد بامداد امروز را تا صبح در بیرون از منازل به سر بردند،  همچنین دو پس لرزه 3.2 و 3 ریشتری نیز دقایقی بعد بجنورد را لرزاند.


ت ت
کدخبر: 237248 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها