تجهیز ویندوز ۱۱ به یک ویژگی بسیار کاربردی/ Hand Off چیست؟

ویژگی Hand Off در آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ منتشر می‌شود تا ادامه‌ی کارها از گوشی یا تبلت در لپ‌تاپ امکان‌پذیر شود.

تجهیز ویندوز ۱۱ به یک ویژگی بسیار کاربردی/ Hand Off چیست؟

 

به گزارش منیبان؛ آخرین نسخه‌ی بتای ویندوز ۱۱ اینسایدر ویژگی جدید و بسیار کاربردی Hand Off را معرفی کرده است که به کاربر امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های گوشی را در کامپیوتر خود اجرا کند. این ویژگی هم‌اکنون در آپدیت KB5043186 برای کانال بتای ویندوز ۱۱ فعال است.مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی جدید Hand Off در ویندوز ۱۱ است. با این ویژگی به‌راحتی می‌توانید ادامه‌ی کارهایی که روی گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون خود مشغول انجامشان بودید، به سیستم ویندوزی خود منتقل کنید.اعضای انجمن ویندوز اینسایدر تغییر مذکور را به‌تازگی در آپدیت KB5043186 (بیلد ۲۲۶۳۵٫۴۲۲۵ پیش‌نمایش ویندوز ۱۱) برای کانال بتا مشاهده کرده‌اند.

hand off

طبق پست یک کاربر در ایکس (تصویر بالا)، پس از دریافت به‌روزرسانی ویندوز ۱۱، گزینه‌ی Hand Off در تنظیمات ویندوز مشاهده خواهد شد. این ویژگی هنوز برای کاربران عادی پنهان است؛ اما می‌توان آن را با استفاده از ابزار ViVeTool فعال کرد.

ویژگی Hand Off از قابلیت Continue from Phone در وان‌درایو نشئت گرفته است که چند ماه پیش در آپدیت KB5039327 برای کانال بتا آزمایش شده بود. طبق گزارش‌ها، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی کار روی فایل‌های وان‌درایو را از گوشی به کامپیوتر خود منتقل کنید و از جایی که توقف کرده‌اید، ادامه دهید.

منبع: زومیت


ت ت
کدخبر: 237892 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها