بارش باعث رانش زمین در مازندران شد؛ تردد برقرار است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از رانش در محور‌های اصلی استان نظیر هرتز و کندوان خبر داد و گفت: این محور‌ها با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

بارش  باعث رانش زمین در مازندران شد؛ تردد برقرار است

به گزارش منیبان؛  مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از رانش در محور‌های اصلی استان نظیر هرتز و کندوان خبر داد و گفت: این محور‌ها با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

حسین علی محمدی با اشاره به بارش‌های روز گذشته در استان مازندران گفت: این بارش‌ها در شهر‌های نوشهر، نور و ساری و سوادکوه و بخش‌های مختلف منجر به بروز خسارت‌هایی شده است.

وی انسداد محور‌های روستایی را از جمله تبعات این بارش‌های شدید بیان کرد و گفت: با تلاش همکاران این راه بازگشایی شد و شاهد رانش زمین در روستای پاچی بودیم که منجر به انسداد راه‌های برخی روستا‌ها شد.

وی انسداد برخی محور‌های روستای سوادکوه از جمله کسلیان و ولوپی را از دیگر خسارت‌های سیلاب بیان کرد و گفت: انهار و سردهنه‌های زراعی در محور خطیر کوهی دچار خسارت شدند.

محمدی به انسداد محور کندوان و ریزش و رانش در این محور اشاره کرد و گفت: این محور شامگاه امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: در محور هراز در محدوده شاه زید نیز شاهد ریزش سنگ بودیم که با تلاش راهداران مسیر بازگشایی شد و در منطقه جوارم سوادکوه نیز شاهد رانش بودیم.

وی از بازگشایی مسیر‌های اصلی و برقراری قرارداد در این محور‌ها خبر داد.

منبع: مهر


ت ت
کدخبر: 238949 تاریخ انتشار
منبع مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها