قتل خواهر و پدر توسط دختر و نامزدش

دختر جوان و نامزدش که متهم به قتل پدر و دختری در شمال تهران هستند پس از شکسته شدن حکم تبرئه‌شان برای دومین‌بار محاکمه‌شدند.

قتل خواهر و پدر توسط دختر و نامزدش

به گزارش منیبان، دختر جوان و نامزدش که متهم به قتل پدر و دختری در شمال تهران هستند پس از شکسته شدن حکم تبرئه‌شان برای دومین‌بار محاکمه‌شدند.

رسیدگی به این پرونده از بیست‌و‌هشتم مرداد سال ۱۳۹۲ با گزارش قتل هولناک پدر و دختری در محله تجریش آغاز شد. حسن ۶۰ ساله و دختر خردسالش مهناز در طبقه همکف ساختمان با ضربه‌های جسم سخت به سرشان به قتل رسیده بودند. بررسی‌ها نشان داد حسن و همسر دومش در طبقه دوم ساکن بودند و دختر ۳۴‌ساله‌اش به نام نسرین هم در طبقه همکف حضور داشته‌است. روز حادثه وقتی نسرین به خانه می‌آید با جسد پدر و خواهر ناتنی‌اش رو‌به‌رو می‌شود.

نسرین در تحقیقات گفت: روز حادثه کمردرد داشتم و نامزدم به خانه‌مان آمد تا مرا به بیمارستان ببرد که منصرف شدم. نامزدم مهرداد می‌خواست با پدرم صحبت کند، اما نامادری‌ام ادعا کرد خانه‌شان به‌هم ریخته و خواست یک زمان دیگری صحبت کنند. مهرداد به خانه‌شان رفت و من هم آماده شدم به خانه دوستم بروم و از او دارو بگیرم. پدرم گفت مهمان دارد و به‌دلیل به‌هم‌ریختگی خانه‌شان، احتمال دارد به واحد من بیایند. بعد از ساعتی که به خانه برگشتم، با جسد پدر و خواهر ناتنی‌ام رو‌به‌رو شدم. مهرداد هم در تحقیقات گفت: وقتی خانه نامزدم را ترک می‌کردم، دو مرد را مقابل در دیدم اما چهره‌شان را به خاطر ندارم.

با گذشت ۹ سال از این جنایت، برای نسرین و مهرداد به اتهام مشارکت در قتل، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. وقوع قتل در واحد نسرین، وجود رد خون روی لباسش، اظهارات ضد‌و‌نقیض دو متهم، تکذیب گرفتن قرص از سوی دوست و اصرار مهرداد درباره ترک خانه قبل از قتل، ازجمله دلایل بازپرس برای قاتل بودن دختر و پسر جوان است. در جلسه رسیدگی به این پرونده، همسر مقتول به‌دلیل قتل دختر هفت ساله‌اش درخواست قصاص کرد. سپس نسرین در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت‌: وقتی برای برداشتن وسایل پذیرایی به طبقه سوم رفتم، دوستان پدرم سر رسیدند و مرتکب این جنایت شدند. مهرداد هم گفت‌: در حال صحبت با پدرنسرین بودم که دوستانش در زدند و وارد خانه شدند. من هم خداحافظی کردم و از خانه بیرون آمدم. در پایان قضات وارد شور شدند و متهمان را تبرئه کردند. با اعتراض اولیای‌دم به حکم دادگاه، پرونده به دیوان‌عالی کشور ارسال شد که قضات دیوان‌عالی کشور حکم قصاص را نقض کردند تا پرونده دوباره رسیدگی شود .‌در این جلسه بار دیگر اولیای‌دم درخواست قصاص را مطرح کردند اما دختر و پسر جوان اتهامات‌شان را نپذیرفتند و مدعی شدند از قتل اطلاعی ندارند و به احتمال زیاد قتل توسط همان مردان ناشناسی که مقابل خانه بودند، رخ داده است.  پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد‌شور‌شدند. 


ت ت
کدخبر: 240167 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها