دستگیری سارقان به عنف ساختمان‌های نیمه کاره

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق بعنف ساختمان های نیمه کاره خبر داد .

دستگیری سارقان به عنف ساختمان‌های نیمه کاره

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و ششم آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت به عنف از اماکن خصوصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی دریافت که در تحقیقات انجام شده شاکی اظهار داشت: نگهبان ساختمان نیمه کاره ام توسط افرادی ناشناس بیهوش شده و مقادیری اموال شامل لوازم ساختمانی، 3 میلیون تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراه وی جمعا به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان سرقت شده است .

او با اشاره به اینکه پس از وصول پرونده به پایگاه، مراتب رسیدگی به آن در دستور کار تیم مبارزه با سرقت بعنف پایگاه قرار گرفت و پس از اعزام به محل با تحقیقات میدانی و بررسی دوربین های مداربسته، تصاویر سارقان(یک نفر خانم و یک نفر آقا) به دست آمد، گفت: و با تحقیق از نگهبان ساختمان وی عنوان داشت خانمی به درب ساختمان مراجعه و اعلام کرد با حسن که همکار من می باشد کار دارد و بدون اینکه از من اجازه بگیرد وارد ساختمان شد و وانمود کرد که قصد دارد با من رابطه دوستی برقرارکند؛

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت : متهم پس از گذشت مدت کوتاهی یک عدد قرص که همراه داشت به من داد و پس از مصرف آن بیهوش شدم و دیگر متوجه چیزی نشدم. با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمه قبلاً نیز به بهانه ارتباط با کارگرهای ساختمان به محل تردد داشته است .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : با انجام اقدامات پلیسی هویت متهمه که دارای یک فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت بود شناسایی شد. در ادامه با هماهنگی قضایی و اخذ دستور دستگیری از بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محل سکونتش دستگیر و در بازجویی و مواجهه با نگهبان ساختمان و البته با توجه به مستندات موجود، ناگزیر به سرقت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد و افزود: سرقت را با همدستی شخصی به نام محمد انجام است.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود : با تلاش کارآگاهان محمد نیز دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی تعدادی از اموال مالباخته به ارزش حدود دو میلیارد ریال کشف و به مالباخته مسترد شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به نوع و شیوه سرقت انجام شده، احتمال وجود وقوعات مشابه دیگر که متهمان با ایجاد طرح دوستی و اغفال نگهبان ساختمان های نیمه کاره اقدام به سرقت کرده باشند، متصور می باشد.


ت ت
کدخبر: 2408 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar ناشناس

      الهی همشون تیکه تیکه تیکه بشن

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها